Результати пошуку

 

 




 

Шановні пані та панове!

    З великим задоволенням Народний аматорський театр Віньковецького районного будинку культури запрошує Вас на перегляд вистави за п'єсою О. Коломійця "ФАРАОНИ". 
12 травня 2019 року, о. 15:00 год. в приміщенні районного будинку культури.
Ціна квитка 30 грн.



ПРО ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНІ ПОСЛУГИ

    За результатами наради, яка відбулась у Міністерстві регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України (далі - Мінрегіон) 24 квітня 2019 року, доводимо до керівництва роз’яснення Мінрегіону щодо введення в дію з 1 травня 2019 року Закону України від 09.11.2017 № 2189-УШ «Про житлово-комунальні послуги» (далі - Закон).
На даний час пеня за несвоєчасне здійснення платежів за житлово- комунальні послуги не нараховується.
Введення в дію Закону, яким передбачена пеня за несвоєчасне здійснення платежів за житлово-комунальні послуги, не є підставою для автоматичного нарахування споживачам пені з 01.05.2019 року.
Згідно із статтею 12 Закону надання житлово-комунальних послуг здійснюється виключно на договірних засадах.
При цьому варто звернути увагу, що пунктом 4 розділу VI «Прикінцеві та перехідні положення» Закону передбачено, що не пізніш як протягом одного року з дня введення в дію цього Закону (тобто, не пізніш як 01.05.2020) співвласники багатоквартирних будинків незалежно від обраної ними форми управління багатоквартирним будинком зобов’язані прийняти рішення пре модель організації договірних відносин з виконавцями комунальних послуг (крім послуг з постачання електричної енергії та природного газу) щодо кожного виду комунальної послуги згідно з частиною першою статті 14 цього Закону,  виконавці комунальних послуг - укласти із такими співвласниками договори пре надання відповідних комунальних послуг відповідно до обраної співвласниками моделі організації договірних відносин.
Договори про надання житлово-комунальних послуг укладаються відповідно до типових або примірних договорів, затверджених Кабінетом Міністрів України або іншими уповноваженими державними органами відповідно до Закону. Такі договори можуть затверджуватися окремо для різню моделей організації договірних відносин (індивідуальний договір та колективних договір про надання комунальних послуг) та для різних категорій споживачі] (індивідуальний споживач, колективний споживач).
Договір про надання комунальної послуги укладається між виконавців відповідної послуги та споживачем або особою, яка відповідно до договору або закону укладає такий договір в інтересах споживача, або з управителів багатоквартирного будинку з метою постачання електричної енергії для забезпечення функціонування спільного майна багатоквартирного будинку.
Договір про надання послуг з управління багатоквартирний будинком (зміни до нього) від імені всіх співвласників багатоквартирного будинку укладається з визначеним відповідно до законодавства управителем співвласником (співвласниками), уповноваженим (уповноваженими) на це рішенням зборів співвласників. Такий договір підписується на умовах, затверджених зборами співвласників, та є обов’язковим для виконання всіма співвласниками.
Порядок та особливості укладання, зміни і припинення договорів про надання житлово-комунальних послуг визначаються статтями 13-15 Закону.
Згідно із частиною третьою статті 12 Закону істотними умовами договору про надання житлово-комунальної послуги є: перелік послуг; вимоги до якості послуг; права і обов’язки сторін; відповідальність сторін за порушення договору; ціна послуги; порядок оплати послуги; порядок і умови внесення змін до договору, в тому числі щодо ціни послуги; строк дії договору, порядок і умови продовження його дії та розірвання.
Статтею 26 Закону передбачено відповідальність за неналежне виконання договору.
Так, частиною першою статті 26 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного здійснення платежів за житлово-комунальні послуги споживач зобов’язаний сплатити пеню в розмірі, встановленому в договорі, але не вище 0,01 відсотка суми боргу за кожен день прострочення. Загальний розмір сплаченої пені не може перевищувати 100 відсотків загальної суми боргу.
Нарахування пені починається з першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку внесення плати за житлово-комунальні послуги.
Пеня не нараховується за умови наявності заборгованості держави за надані населенню пільги та житлові субсидії та/або наявності у споживача заборгованості з оплати праці, підтвердженої належним чином.
Отже, враховуючи зазначене, нарахування пені у разі несвоєчасного здійснення платежів за житлово-комунальні послуги може здійснюватися після 1 травня 2019 року виходячи з умов договорів, укладених відповідно до вимог статей 13-15 Закону.
При цьому пеня за несвоєчасне здійснення платежів за комунальні послуги може нараховуватися на суму заборгованості, що утвориться з моменту укладення відповідного договору про надання комунальних послуг.
Пеня за послугу з управління багатоквартирним будинком може нараховуватись з моменту укладення договору про надання цієї послуги, але не раніше 01.05.2019 року.

Відділ житлово-комунального господарства,
архітектури та цивільного захисту населення

Системний навчально-прикладний тренінг для експортоорієнтованих швейних та текстильних підприємств

   

«Розуміння процесу мерчандайзингу і ролі мерчандайзера
в швейній індустрії»

Міжнародним Торговельним Центром та Асоціацією «Укрлегпром» в рамках проекту «Східне партнерство: Готовність до Торгівлі - Ініціатива EU4Business», що фінансується Європейським Союзом, заплановано проведення системного навчально-консультативного тренінгу для українських експортоорієнтованих швейних та текстильних  підприємств.
Дата та місце
Тренінг відбудеться 13-16 травня 2019 року на базі луцького підприємства                 ПрАТ «Едельвіка» (Україна, м.Луцьк, вул. Карбишева, 2, сайт компанії: www.edelvika.com).
Мета тренінгу: Посилення виробничого потенціалу та підвищення конкурентоздатності українських експортоорієнтованих швейних та текстильних підприємств.
Даний навчальний цикл розрахований на підготовку та підвищення кваліфікації із числа фахівців підприємства для подальшого впровадження набутих ними знань з метою збільшення обсягів продажів як у власній мережі, так і в рамках співпраці з іноземними контрагентами.
Як ми знаємо, реклама - рушійна сила торгівлі, ця аксіома відома кожному виробнику вже не одне десятиліття, але сьогодні однієї реклами для підтримки, стимулювання та збільшення продажів вже недостатньо. Тут на допомогу рітейлерам та виробникам приходить мерчадайзинг – комплекс заходів, спрямованих на збільшення обсягів продажів, адже спеціалісти з мерчадайзингу - це стратегічний актив компанії, який слугує містком між закупівельником та постачальником, як на міжнародному так і на локальному рівні.
Тренінг розроблений для здобуття знань, навичок та вмінь з питань:
-   розуміння повного циклу управління запитом клієнта, розробкою продукту та виконання замовлення;
-   розробки повної специфікації продуктів включаючи: дизайн, матеріал, пошив, колір, фінішна обробка, нанесення етикеток та маркувань, стандарти якості, собівартість та маржинальний дохід та конкурентне ціноутворення;
-   розробки графіку виробництва, включаючи залучення власних вільних потужностей, а також підрядних виконавців;
-   співпраці с постачальниками матеріалу, оздоблення, аксесуарів, пакування, що використовуються у виробничому процесі. Робота з відділом закупок;
-   співпраці з відділом розробки зразків щодо виконання замовлень закупівельних організацій;
-   співпраці з виробничим відділом на всіх етапах задля забезпечення виконання замовлення у визначений строк та відповідної якості;
-   розробки плану відвантаження та відповідних документів для узгодження з закупівельними організаціями. Підготовка супроводжуючих документів відповідно до вимог банків, закупівельних організацій, експортерів. Розуміння процедур експедирування вантажу у портах експорту та імпорту, митних процедур, звільнення від мит, експортних субсидій, звільнення від імпортних мит, наприклад, Генералізована система преференцій (GSP);
-   проведення оцінки та всебічного аналізу (due diligence) продавця;
-   мода, стилі, колекції, тканини, фасони;
-   посилення комунікаційних навичок із врахуванням культурного, політичного, професійного, етичного та особистісного аспектів.

Хто може взяти участь:

  • мерчандайзери, менеджери із закупівель та продажів, контактні особи для закупівельника у постачальницькій організації;
  • фахівці проміжної ланки між постачальниками та закупівельниками;
  • фахівці із відповідною технологічною освітою та досвідом у малих та середніх підприємствах (не менше 100 операторів);
  • власники або керівники мікропідприємств (менше 50 операторів).

 

Участь у тренінгу є безкоштовною для одного спеціаліста компанії даного напрямку за умови сплати витрат на проживання учасника. Учасники матимуть можливість спілкування з досвідченими міжнародними експертами у даній сфері. Кожен навчальний день буде складатися з лекційної і практичної частини, групових завдань, гостьових лекцій, презентацій, онлайн-тестів тощо. Усі учасники отримають власний комплект матеріалів тренінгу, пост-супровід спеціалістів.

Для отримання додаткової інформації та реєстрації звертайтеся за телефонами: +38(044)528-14-24, +38(097)944-15-33 *Анна Нестеренко або за електронною адресою ukrlegprom@ukrlegprom.org.ua.



Увага! Відбудеться конкурс на заміщення вакантної посади

    7 травня 2019 року відбудеться конкурс на заміщення вакантної посади адміністратора  відділу з питань організації надання адміністративних послуг Віньковецької районної державної адміністрації. З умовами конкурсу можна ознайомитись відкривши додатки, або на сайті Національного агентства  України з питань державної служби. Бажаючі взяти участь у конкурсі подають документи відповідно до умов конкурсу.

          Запрошуємо бажаючих взяти участь у конкурсі!

Швейна галузь: перезавантаження

   25-26 квітня у місті Хмельницький відбудеться Подільсько-буковинський міжнародний форум “Швейна галузь: перезавантаження”,  що організовується Центром інформаційної підтримки бізнесу (м. Хмельницький, комплекс "СВ-клуб", вул.Свободи, 1А) за підтримки Європейського банку Реконструкції і Розвитку у рамках ініціативи Європейського Союзу EU4Business.
У рамках форуму заплановано закласти передумови до об’єднання виробників, їх переорієнтації з ринку СНД на європейський та інші ринки, вивчити успішні практики ведення бізнесу та отримати нові знання з продажу і маркетингу продукції, налагодити зв’язки між виробниками одягу та постачальниками сировини, обладнання, упаковки і інших супутніх товарів, вивчити передумови експорту продукції та поширити інформацію про програми підтримки легкої промисловості.
У заході візьмуть участь керівники Fashion Globus Ukraine та платформи New
Fashion Zone, виробники тканин, успішні українські виробники одягу, провідні компанії з постачання обладнання та експерти з маркетингу і продажів в сфері легкої промисловості та більше 150 керівників місцевих підприємств з  виробництва одягу.
Посилання на захід в мережі facebook:
https://www.facebook.com/events/1025566354293784/
Рестраційна форма: http://bit.ly/2uzHRyN



Щодо австрійсько-українського Бізнес-Форуму

    20 травня 2019 р. у місті Відень відбудеться «Австрійсько-Український Бізнес-Форум & В2В Платформи»
Спеціалізація форуму:

  1. торговельно-економічне та інвестиційне співробітництво з українськими регіонами;
  2. співробітництво з представниками українського бізнесу з найбільш розвинутих та перспективних секторів української економіки - сільського господарства, сектору інформаційних технологій, енергоефективності та відновлювальної енергетики, виробництва споживчих товарів.

Програма форуму надає широкі можливості представникам ділових кіл обох країн щодо встановлення ділових контактів, проведення переговорів та започаткування ділового співробітництва.
На даний час Торгово-промисловою палатою України розпочато реєстрацію українських учасників форуму, яку можна здійснити за посиланням: https://goo.gl/forms/y2n26Tf5nGZSzAhX2 або безпосередньо на сайті ТПП України у розділі «Події». Просимо надати пропозиції щодо виступів та презентацій па електронну адресу: bgn-ier@ucci.org.ua до 15 квітня 2019 р.
Організаційні умови участі у заході передбачають внесок у розмірі 3 тисячі гривень за кожного учасника. Торгово-промислова палата України готова надати допомогу щодо бронювання, проживання або придбання авіаквитків.
Робочі контакти щодо участі делегацій у зазначеному форумі пропонуємо підтримувати з координатором заходу від ТПП України - керівником дирекції міжнародного співробітництва Болдирь Геннадієм Миколайовичем; тел.: +380668027770.

До  відома жителів  Віньковець  та  гостей  селища!

      7 березня 2019 року в приміщенні районного будинку культури відбудуться урочистості  та святковий концерт з нагоди Міжнародного Дня прав жінок та миру «З любов’ю до жінки…»

Початок о 14.00 год

Оргкомітет

Оголошення

   Управління житлово-комунального господарства Хмельницької облдержадміністрації повідомляє, що проект "Енергоефективність у житловому секторі" міжнародної фінансової корпорації IFC (Група Світового Банку) за організаційної підтримки TOB "Інститут муніципального менеджменту" та у партнерстві з Асоціацією управителів житла реалізує проект для управителів багатоквартирних будинків.
В рамках цього проекту 13.03.2019 року в місті Хмельницькому пройде
семінар на тему: "Нові реалії управління багатоквартирними будинками: юридичні аспекти".                                  
Участь у семінарі є безкоштовною. Максимальна кількість учасників від підприємства - 2 особи.
Семінар проходитиме в конференц-залі готельно-ресторанного комплексу "Вік Жан", який розташований за адресою: М.Хмельницький, вул. Березнева, 5/1.

Для участі у семінарі необхідно заповнити форму для участі та
надіслати її на електронну адресу k.oshivko@imm.in.ua. Заявки на участь в заході
прийматимуться до 07.03.2019 року включно. Кількість місць обмежена та
попередня реєстрація є обов'язковою.



КОНКУРС «ЖІНКА РОКУ» ОГОЛОШЕНО

      У  районі за сприяння голови районної державної адміністрації та голови районної ради оголошується конкурс «Жінка року».

Цей захід спрямований на виконання Національного плану дій щодо поліпшення становища жінок та сприяння впровадженню гендерної рівності у суспільстві, зростання ролі жінки в українській державі, захисту громадянських, соціально-економічних прав жінки, залучення жінок до активної громадської діяльності.
З метою підготовки та проведення конкурсу «Жінка року» затверджено положення та створено організаційний комітет, який:
- реєструє номінантів конкурсу;
- вирішує організаційні, економічні питання, пов'язані з підготовкою та проведенням конкурсу «Жінка року»;
- визначає переможців.

Переможці конкурсу «Жінка року» будуть визначені в таких номінаціях:

- жінки – працівники органів виконавчої влади та місцевого самоврядування (номінація «Жінка у владі» та «Відданість громаді»);
- жінки – працівники галузі освіти і науки (номінація «Жінка на освітянській ниві»);
- жінки – працівники галузі охорони здоров’я (номінація «Жінка – берегиня життя»);
- жінки – представники галузі культури, творчих професій (номінація «Жінка – творець краси і натхнення»);
-  серед працівників соціальної сфери за сумлінну працю по соціальному захисту пільгових категорій громадян (номінація «Дбайливе серце»);
- жінки – службовці Збройних Сил України, представники правоохоронних органів, учасниці АТО  (номінація  “Жінка із зірками на погонах”);
- жінки – працівники сфери агропромислового розвитку (номінація «Жінка в сільському господарстві»);
- жінки, які займають посади у галузях промисловості, транспорт, енергетичній галузі, зв’язку, ЖКГ, торгівлі, громадського харчування, побутового обслуговування населення) (номінація  «За гідність та відданість обраній професії») 
- жінки – підприємці (номінація «Бізнес-леді»);
- жінки – в засобах масової інформації (номінація “Жінка в журналістиці”);
- жінки – представники галузі фізичної культури та спорту, спортсмени (номінація «Жінка – підкорювач спортивних висот»);
- жінки – громадські діячі, керівники громадських організацій, профспілок (номінація «Жінка – громадський діяч»);
- жінки – багатодітні матері, прийомні матері (номінація «Жінка – берегиня роду»).
-  Жінка-волонтер.
Звертаємось до керівників підприємств, установ, організацій та приватних підприємців району з проханням представити до 28 лютого 2019 року подання на претендентів, які візьмуть участь у конкурсі «Жінка року» у вищезгаданих номінаціях.
Визначення переможців конкурсу та їх відзначення відбудеться у березні 2019 року до Міжнародного жіночого дня 8 березня.

Для участі в районному конкурсі подаються наступні матеріали:
фотокартка;
стисла біографія учасниці конкурсу;
творчий життєвий опис учасниці конкурсу;
перелік нагород, відзнак, особливих заслуг (за наявності);

для номінації «Жінка – підкорювач спортивних висот» – перелік змагань, у яких взяла участь конкурсантка та перелік отриманих нагород.


Матеріали на учасників конкурсу подавати у відділ культури райдержадміністрації    смт Віньківці, вул. Заславська, 6.
Довідки за телефонами  21255; 21546, e-mail: viddilkul@ukr.net

Оргкомітет по організації та проведенню конкурсу «Жінка року»

До  відома жителів  Віньковець  та  гостей  селища!

      20 лютого 2019 року о 10:00 в районному будинку культури відбудеться Година пам’яті по вшануванню Героїв Небесної Сотні «Пливе кача…»
Запрошуємо всіх вшанувати відвагу, силу духу й жертовність громадян, які віддали своє життя, захищаючи ідеали демократії, відстоюючи права і свободи людини та європейське майбутнє України.

Оргкомітет

Оголошення

    25 лютого 2019 року о 09.00 годині за адресою: смт Віньківці, вул.Соборної України, 15, у  залі засідань райдержадміністрації відбудеться публічний звіт голови Віньковецької районної державної адміністрації О.А.Коцеміра.
Регламент проведення публічного звіту:
09:00 – 10:00  –  звіт про результати роботи за 2018 рік;
10:00 – 10:30  – запитання та відповіді.
Контактна особа з питань проведення заходу:  начальник відділу організаційної роботи та управління персоналом апарату Віньковецької райдержадміністрації О.С.Пуківська (контактний телефон 2-12-55, email: vinadm@vin-km.gov.ua).

ПУБЛІЧНИЙ ЗВІТ голови Віньковецької районної державної адміністрації Коцеміра Олександра Анатолійовича за 2018 рік



ДО УВАГИ ДЕРЖАВНИХ СЛУЖБОВЦІВ!

    Тернопільський Національний  економічний університет проводить підготовку магістрів у галузі знань «Публічне управління та адміністрування». За  даною спеціальністю можуть навчатись державні службовці 6-9 групи оплати праці.
         Освітні послуги надаються відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку прийому на навчання за освітньо-професійною програмою підготовки магістрів за спеціальністю «Публічне управління та адміністрування» від 29 липня 2009 року №789 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ №674 від 27.09.2016 року.
         З умовами вступу на навчання можна ознайомитися на сайті університету:http:/www.tneu.edu.ua/magister_mgs_nniiot.

         Державні службовці, які виявили бажання навчатись подають до           01 травня 2019 року інформацію за зразком у відділ організаційної роботи та управління персоналом апарату райдержадміністрації (каб. 316).

 

з/п

Прізвище,

ім’я, по батькові

Дата, рік народження

моб.тел.

Місце
роботи

Посада

Категорія посад державної служби,група оплати праці, ранг державного службовця

Стаж державної служби

Наявний ступінь вищої освіти магістра/

бакалавра

Номер та дата
видачі диплома
Назва закладу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відділ організаційної роботи та управління
персоналом апарату райдержадміністрації



Оголошення

    Публічне представлення головним розпорядником коштів інформації про використання бюджетних коштів за бюджетними програмами буде проводитися 22 лютого 2019 року о 09:45 у залі засідань райдержадміністрації.



ПОВІДОМЛЕННЯ

    ПРЕС-СЛУЖБИ
ХМЕЛЬНИЦЬКОГО ОБЛАСНОГО ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ВІДДІЛЕННЯ
АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ

ДО УВАГИ СУБ'ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ!
З метою недопущення порушень прав суб’єктів господарювання, передбачених законодавством про захист економічної конкуренції, Антимонопольний комітет України надав відповідне доручення територіальним відділенням Комітету провести дослідження на ринку з розподілу природного газу, зокрема щодо випадків:
1. висування Операторами ГРМ вимог стосовно придбання засобів дистанційної передачі даних у визначеного суб’єкта господарювання та/або виробника з чітко визначеними технічними параметрами;
2. нав’язування Операторами ГРМ певних суб’єктів, що здійснюють розробку робочого проекту з організації та облаштування системи дистанційної передачі даних на комерційному вузлі обліку;
3. монопольного встановлення цін на вказані засоби та на послуги з їх встановлення (монтаж засобів дистанційної передачі даних, налагодження каналів зв’язку і передачі даних та перевірка достовірності переданих (зчитаних) даних до Оператора ГРМ тощо).
У разі наявності інформації про порушення прав суб’єктів господарювання та вчинення подібних дій, пропонуємо звернутися до Хмельницького обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України, яке знаходиться за адресою: вул. Героїв Майдану 54, м. Хмельницький, 29001, або надіслати інформацію на електронну адресу: khm@amcu.gov.ua.
За бажанням суб’єктам господарювання забезпечується повна конфіденційність.

www.amc.gov.ua
www.amc.gov.ua/amku/control/khm/uk/index

Прес-служба Хмельницького обласного територіального відділення
Антимонопольного комітету України
вул. Героїв Майдану, 54, м. Хмельницький

тел/факс: 0382 – 742-001

e-mail: khm@amcu.gov.ua  



Увага! Стартував обласний Конкурс кращих практик

    Візьми участь у обласному Конкурсі кращих практик. Стань партнером ПРООН з досягнення 17 Цілей Сталого Розвитку у Хмельницькій області
Конкурс кращих практик проводиться з метою популяризації Цілей Сталого Розвитку у Хмельницькій області шляхом відбору, відзначення і поширення кращих практик. Виберіть одну або декілька із 17 Цілей Сталого Розвитку та опишіть як реалізований вами проект, програма, комплекс заходів сприяють досягненню ЦСР у вашому місті, селищі, селі, школі, будинку культури, дитсадку тощо.
Підведення підсумків Конкурсу та нагородження переможців дипломами та грошовими винагородами (перше місце – три тисячі гривень, два других місця – по дві тисячі гривень, три третіх місця – по одній тисячі гривень) відбудеться 21 березня 2019 р. під час проведення Регіонального Форуму сталого розвитку в Хмельницькій області. Додатково до основних переможців, можуть відзначатися заохочувальними призами інші роботи Конкурсу.
 Прийом заявок від 05 лютого до 04 березня 2019 року.
Аплікаційна форма – заповнюється та надсилається не пізніше 04.03.2019 року.
Он-лайн в Google Формі
https://drive.google.com/open?id=1C2WCtza62yXE-kmugBxaCkhMXAlWiLtylpXiRDt70Oo
або в електронному варіанті на e-mail: vyacheslav.tretyak@undp.org
Завантажити електронну версію аплікаційної форми можна за наступним посиланням
https://drive.google.com/open?id=1iq4AWZjZ_c56h8pn-KMHAslot5WjSMB9
Ознайомитись з Положенням про Конкурс можна за наступним посиланням
https://drive.google.com/open?id=1oTSyxdbTFRsinUpwrlNG7X2XYWlbtei3
Конкурс проводиться Хмельницьким обласним Ресурсним центром сталого розвитку ПРООН та громадською організацією «Агенція сталого розвитку «АСТАР» за підтримки Хмельницької обласної державної адміністрації, Хмельницької обласної ради та Програми розвитку ООН в Україні.
Детальніше про ЦСР – можна ознайомитись на офіційних сторінках ПРООН http://www.ua.undp.org/content/ukraine/uk/home/sustainable-development-goals.html http://www.un.org.ua/ua/tsili-rozvytku-tysiacholittia/tsili-staloho-rozvytku
Контакти:
Вячеслав Третяк, регіональний координатор ПРООН з досягнення Цілей сталого розвитку в Хмельницькій області
тел.+38(066)7120198, +38(067)3830149
e-mail: vyacheslav.tretyak@undp.org
www.facebook.com/Khmelnytskyi.UNDP



До відома жителів району!

    Відділ ведення Державного реєстру виборців апарату Віньковецької райдержадміністрації буде працювати у вихідні дні 02, 03, 09, 10, 16, 17, 23, 24, 30 та 31 березня 2019 року з 8:00 до 16:00 год.

Відділ ведення Державного реєстру виборців
апарату Віньковецької райдержадміністрації

ДО ВІДОМА ПЛАТНИКІВ ПОДАТКІВ

Віньковецька ДПІ Дунаєвецького управління головного управління ДФС у Хмельницькій області інформує, що з початку 2019 року стартувала кампанія декларування громадянами доходів, одержаних протягом 2018 року.
Податкова декларація про майновий стан і доходи (далі – податкова декларація) подається платниками податків за місцем своєї податкової адреси в один із таких способів (за вибором):

  • особисто або уповноваженою на це особою;
  • надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення (не пізніше ніж за п’ять днів до закінчення граничного строку подання податкової декларації);
  • засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу (не пізніше закінчення останньої години дня, в якому спливає такий граничний строк).

Верховною Радою України було прийнято Закон України від 23.11.2018 про державний бюджет на 2019 рік, у якому було визначено основні показники для розрахунку сум єдиного податку та ЄСВ з 01 січня 2019 року:
МІНІМАЛЬНА  ЗАРОБІТНА ПЛАТА– 4173 грн
ПРОЖИТКОВИЙ МІНІМУМ  ДЛЯ ПРАЦЕЗДАТНОЇ ЛЮДИНИ– 1921 грн
РОЗМІР   ПОДАТКІВ У 2019 РОЦІ  : єдиний податок та ЄСВ:

  • ФОП  1 група : єдиний податок – 192,10 грн., ЄСВ  - 918,06 грн.;
  • ФОП  2 група : єдиний податок – 834,16 грн., або ( 625,96 грн), ЄСВ  - 918,06 грн.;
  • ФОП  3 група : єдиний податок – 5 % або 3 % від доходу,  ЄСВ  - 918,06 грн.

   
Основні ставки залишаються незмінними.  

  • ЄСВ -22%;
  • ЄДИНИЙ ПОДАТОК  ФОП  1 група-10 % від ПМПО;
  • ЄДИНИЙ ПОДАТОК  ФОП  2 група-20 % ( або  15 %) від МЗП;
  • ЄДИНИЙ ПОДАТОК  ФОП  3 група-  5 % (3 %+ПДВ) від доходу;
  • Військовий збір -  1,5%;
  • ПДФО - 18%

 

Законом України від 23.11.2018 року № 2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів»  внесено зміни до абз.4 п. 296.10 ст. 296 Податкового кодексу, який доповнено словами «а також лікарських засобів та виробів медичного призначення».    
Отже, відповідно до прийнятих змін, які набирають чинності з 01 січня 2019 року, фізичні особи підприємці – платники єдиного податку, які  здійснюють продаж  лікарських засобів та виробів медичного призначення за готівку, будуть зобов’язані використовувати реєстратори розрахункових операцій  (РРО) незалежно від обсягу доходу.



ПОРЯДОК ВИДАЧІ ВИТЯГІВ З ТЕХНІЧНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ З НОРМАТИВНОЇ ГРОШОВОЇ ОЦІНКИ ЗЕМЕЛЬНИХ ДІЛЯНОК

    В зв’язку із затвердженням загальнонаціональної (всеукраїнської) нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення (розташованих за межами населених пунктів) затвердженої наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 16 листопада 2018 року №552, згідно п.22 Порядку нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації за встановленою формою.
З 01.01.2019 року для формування витягів з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельних ділянок сільськогосподарського призначення незалежно від форми власності ( крім земель сільськогосподарського призначення в межах населених пунктів) використовуються виключно відомості про загальнонаціональну (всеукраїнську) нормативну грошову оцінку земель сільськогосподарського призначення.
Функціонал за допомогою якого формуються витяги з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельних ділянок сільськогосподарського призначення наявний в Національній кадастровій системі, а тому на даний час формують та видають витяги Державні кадастрові реєстратори.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2011 року №865 (із змінами) ця послуга належить до адміністративних послуг, що надаються територіальними органами Держгеокадастру на безоплатній основі через Центри надання адміністративних послуг та через Публічну кадастрову карту.



До уваги виборців!

Постановою Центральної виборчої комісії №893 від 13 вересня 2012 року встановлено порядок тимчасової зміни місця голосування (ТЗМГ) виборця без зміни його виборчої адреси.  
Виборцям, які захочуть голосувати на чергових виборах Президента України 31 березня 2019 року, але будуть знаходитись у іншому місці, ніж зареєстрована виборча адреса і не зможуть проголосувати на виборчій дільниці, до якої відноситься зареєстрована виборча адреса виборця (реєстрація що записана у паспорті), за бажанням можуть тимчасово змінити своє місце голосування без зміни виборчої адреси.
Для тимчасової зміни місця голосування виборцям необхідно звернутись з відповідною заявою до відділу ведення Державного реєстру виборців за місцем реєстрації або за місцем, де буде перебувати (проживати) виборець у день виборів. При собі потрібно мати паспорт та документи, які підтверджують необхідність тимчасової зміни місця голосування. Без документів, які підтверджують необхідність ТЗМГ, виборцю буде відмовлено у задоволенні заяви.
     Виборці, виборча адреса яких знаходиться на території Автономної Республіки Крим та міста Севастополя, на тимчасово окупованих територіях у Донецькій та Луганській областях",можуть не додавати до заяви документи, які підтверджують необхідність тимчасової зміни місця їх голосування.
Члени виборчих комісій, які в день виборів будуть працювати за адресою, відмінною від зареєстрованого місця проживання, подають  заяву про тимчасову зміну місця голосування без зміни виборчої адреси до якої додають копію  посвідчення чинного члена ДВК (пред’являється оригінал) або копію рішення про утворення/зміни в складі ДВК.
Заяви уже приймаються відділом ведення Реєстру, та будуть прийматися до 25 березня 2019 року включно. При поданні заяви громадянин пред’являє документ, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (якщо особа нещодавно набула громадянства України).
Заява розглядається відділом ведення Державного реєстру виборців невідкладно. Якщо за результатом розгляду заяви встановлено її обгрунтованість та наявність підтверджуючих документів, заявник включений до Реєстру, має зареєстровану виборчу адресу і має право голосу на виборах, керівник відділу видає наказ про тимчасову зміну місця голосування виборця. Після цього виборцю видається посвідчення встановленої форми, яке підписується керівником відділу та засвідчується печаткою.
Тимчасова зміна місця голосування забезпечує включення виборця до списку виборців тільки на одній виборчій дільниці.
У разі відкликання виборцем заяви, на підставі якої було тимчасово змінено місце голосування, однак не пізніше ніж за п’ять днів до дня голосування, керівник видає наказ про відміну попередньої дії. При цьому посвідчення, що підтверджує таку зміну підлягає поверненню до відділу, який його видав.
Перевірити  наявність себе у попередніх списках виборців, виборці зможуть уже з 22 березня 2019 року, які будуть знаходитись для загального ознайомлення у приміщенні дільничної виборчої комісії.
При необхідності уточнення інформації, виборці можуть звертатись безпосередньо у відділ ведення Державного реєстру виборців Віньковецької райдержадміністрації за адресою: смт Віньківці, вул. Соборної України,15
I поверх,  кабінет № 103, або за телефонами: 2-13-61.


У Києві відбудеться Експо-конгрес "Бізнес для Розумних Міст"!

З 29 до 31 січня на головній арені країни НСК "Олімпійський" відбудеться Експо-конгрес "Бізнес для Розумних Міст".
"Бізнес для Розумних Міст" - це глобальний захід, який має на меті зібрати лідерів регіону для вирішення проблемних питань у містах та пошуку найкращих партнерів для реалізації проектів і надання послуг.
Перший день Конгресу буде присвячений участі бізнесу в трансформації міст. Мери та представники міст, урядів та приватних компаній презентують свої успішні історії участі бізнесу в трансформації міст, проінформують про те, як вони досягли реальних партнерських відносин між бізнесом та публічною владою.
День другий - Розумні міста Регіону: досвід та виклики. Основна тема, що підлягає обговоренню на цій сесії - "Підвищення ролі бізнесу у Стратегіях Розумних Міст (Smart City Strategies) в Україні та регіоні: нова економіка". Експерти розкажуть про економіку замкнутого циклу, технології "блокчейн", зелену та синю економіку тощо.
На додаток до Конгресу, 6 конференцій, присвячених конкретним напрямам (2 паралельні конференції за день). Під час яких буде проведено спеціалізовані сесії за різною тематикою та секторами, зокрема: розумна мобільність: електричні та бездротові автомобілі, інтеграція транспортних моделей та стабільна мобільність; розумне навколишнє середовище: відновлювана енергія та енергоефективність; розумна економіка: промислові та інноваційні парки, їх роль у стійкому зростанні; розумний спосіб життя: здоров'я та спорт - як технології дозволяють поліпшити якість життя та забезпечити здоровий спосіб життя; розумний уряд: координація між публічними адміністраціями у розробці Smart проектів, е-урядуванні та інтеграції технологій в управління містами; розумні люди: лабораторії життя, освіта, етика тощо та їх роль у трансформації міст у Розумні та Сталі.
Серед спікерів заходу представники уряду України, бізнесу та міжнародні експерти із зазначених питань, в тому числі: Степан Кубів, Перший віце-прем'єр-міністр України - Міністр економічного розвитку та торгівлі України; Віталій Кличко, Київський міський голова, Голова Київської міської державної адміністрації; Джорді Хереу, Президент Iden City, мер Барселони (період з 2006 до 2011); Карі Айна Ейк, Генеральний секретар Організації міжнародних економічних відносин - OiER, Австрія, засновник і виконавчий директор програми USC (United Smart Cities); Артем Ліс, Головний редактор Проекту BBC World Service 2020, перед цим - Голова Європейської служби BBC World Service; Eni Людвик Некай, засновник та керівник Crowdsourcing Week, Сінгапур; Др. Ірфан Аль Хасані, економічний експерт Офісу Конкурентоспроможності Дубаї, Департамент економічного розвитку Дубаі (DED), Уряд Дубаї, ОАЕ та багато інших.
"Бізнес для Розумних Міст" - це простір, де впливові глобальні компанії можуть зустріти партнерів, місцева влада - знайти рішення для розв'язання проблем міст, стартами - зустріти інвесторів, а інвестор - знайти проекти та/або компанії, в які можна вкладати кошти.

Детальніша інформація на сайті: www.businessforsmartcities.com
З питань медіа партнерства звертатися: gostevatatiana@gmail.com
Дата проведення: 29-31 січня 2019 року.
Місце проведення: м. Київ, вул. Велика Васильківська, 55, НСК "Олімпійський".


Про індексацію нормативної грошової оцінки земель

Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру на виконання статті 289 Податкового кодексу України повідомляє.
Відповідно до пункту 9 підрозділу 6 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України (в редакції Закону України від 23.11.2018 № 2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів») індекс споживчих цін за 2017-2023 роки, що використовується для визначення коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки сільськогосподарських угідь, земель населених пунктів та інших земель несільськогосподарського призначення, застосовується із значенням 100 відсотків.
Значення коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки сільськогосподарських угідь, земель населених пунктів та інших земель несільськогосподарського призначення за 2018 рік становить 1,0.
Коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель застосовується кумулятивно залежно від дати проведення нормативної грошової оцінки земель. Коефіцієнти індексації нормативної грошової оцінки земель становлять: 1996 рік - 1,703, 1997 рік - 1,059, 1998 рік - 1,006, 1999 рік - 1,127, 2000 рік -1,182, 2001 рік - 1,02, 2005 рік - 1,035, 2007 рік - 1,028, 2008 рік - 1,152, 2009 рік - 1,059, 2010 рік - 1,0, 2011 рік - 1,0, 2012 рік - 1,0, 2013 рік - 1,0, 2014 рік - 1,249, 2015 рік - 1,433 (крім сільськогосподарських угідь) та 1,2 для сільськогосподарських угідь (рілля, перелоги, сіножаті, пасовища, багаторічні насадження), 2016 рік - для сільськогосподарських угідь (рілля, багаторічні насадження. сіножаті, пасовища та перелоги) -1,0, для земель несільськогосподарського призначення - 1,06, 2017 рік - 1,0.
Нормативна грошова оцінка земель за 2002, 2003, 2004 та 2006 роки не індексувалася. 


Інформаційний лист

Віньковецька районна рада
Віньковецька районна державна адміністрація
Центр дослідження історії Поділля Інституту історії України НАНУ при Кам’янець-Подільському національному університеті імені Івана Огієнка
Хмельницька обласна організація Національної спілки краєзнавців України
Державний архів Хмельницької області
Хмельницький обласний краєзнавчий музей

Інформаційний лист

Шановні колеги!

           Запрошуємо Вас взяти участь у роботі наукової історико-краєзнавчої конференції “Віньковеччина: історія, культура, духовність”, яка відбудеться 4 – 5 жовтня 2019 року
в містечку Віньківці Хмельницької області.

Планується робота за напрямками:

– Джерела та наукові дослідження з історії Віньковеччини;
– Археологія та давня історія регіону;
– Проблеми регіону доби середньовіччя та нового часу;
– Новітній період в історії регіону;
– Визначні діячі та особистості в історії Віньковеччини;
– Історія підприємств та установ Віньковеччини;
– Культурно-освітнє та церковно-релігійне життя регіону;
– Природа, ландшафти та топоніміка краю.

Термін подання матеріалів: до 1 липня 2019 року.

Матеріали подавати на ім’я Баженова JI.B. за адресою:
32300, м. Кам’янець-Подільський, вул. Татарська,14, кімната 15, Центр дослідження історії Поділля Інституту історії України НАНУ при Кам’янець-Подільському національному університеті імені Івана Огієнка. Контакти: (096) 610-76-94; e-mail: centrpodil@ukr.net

Вимоги до оформлення:

– матеріали подаються українською мовою обсягом 4-8 сторінок набраного на комп’ютері тексту формату А4;
– розмір шрифту 14, Times New Roman, через 1,5 міжрядковий інтервал (текстовий редактор WORD 6-7, у форматі RTF);
– поля зліва, зверху, знизу та справа – 20 мм; абзац – 15 мм (в автоматичному режимі);
– ініціали та прізвище автора друкується зверху справа курсивом; нижче через 1,5 інтервали посередині симетрично до тексту – назва статті друкованими літерами; після цього через 2 інтервали – основний текст; в кінці через 2 інтервали симетрично до тексту заголовок «ДЖЕРЕЛА ТА ЛІТЕРАТУРА»; список літератури подається через 1 інтервал з розміром шрифту 10 у стовпчик, відповідно згадування;
– наявність анотації і ключових слів (3-8 слів) українською мовою;
– посилання на літературу виконуються у квадратних дужках [ ] з позначенням порядкового номера джерела (монографії, статті) і сторінки (аркуша) за зразком: [3, с. 35], [5, арк. 47];
– на окремому аркуші подається інформація про автора(ів): прізвище, ім’я, по батькові, місце роботи, посада, науковий ступінь та вчене звання, домашня адреса, контактний телефон;
– матеріали та інформацію про авторів подавати в електронному форматі, а також роздрукованими в одному примірнику;

– подані матеріали повинні бути добре вичитаними;
– цитування джерел допускається лише українською мовою;
– іноземні джерела і назви книг повинні бути звірені з оригіналами;
– у зв’язку з технічними складнощами обмежити включення до статей графічних зображень та обмежитись однією таблицею;
– матеріали, подані без дотримання зазначених вимог, повертаються автору без розгляду.

Зразок оформлення тексту

 

До уваги жителів Віньковецького району!

31 березня 2019 року Верховною Радою України призначено чергові вибори Президента України. З метою підготовки актуальних та достовірних списків виборців просимо Вас уточнити свої персональні дані, звернувшись до відділу ведення Державного реєстру виборців апарату районної державної адміністрації.
            Особливо це стосується виборців:

    • які голосуватимуть вперше (досягли 18-річчя);
    • колишніх військовослужбовців строкової служби;
    • громадян, що повернулися з місць позбавлення волі;
    • громадян, які прибули із закордону і знялись з обліку в МЗС;
    • які під час останніх виборів у списках виборців виявили неточності в своїх персональних даних, або взагалі були відсутні в них та не звернулись до відділу ведення Державного реєстру виборців особисто.

            Відділ ведення Державного реєстру виборців Віньковецької райдержадміністрації знаходиться за адресою: вул. Соборної України, 15  I поверх,  кабінет № 103, працює   з 800 до 1715, у п’ятницю з 800 до 1600,  контактні  телефони для довідок: 2-13-61.
 При собі необхідно обов’язково мати паспорт громадянина України, а у разі зміни прізвища – ще й документ, що підтверджує ці зміни.

Більше інформації на офіційному веб-сайті Державного реєстру виборців

Відділ ведення Державного реєстру виборців апарату райдержадміністрації

Про проведення анкетування

У контексті виконання Експортної стратегії України («дорожньої карти» стратегічного розвитку торгівлі) на період 2017-2021 років, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 року №1017-р, Мінекономрозвитку здійснює опитування експортерів щодо лібералізації валютного законодавства  http://bit.ly/2PQExYq .
Просимо зацікавлених осіб прийняти участь в опитуванні та заповненні анкети «Опитувальника експортерів щодо лібералізації валютного законодавства».



Відбудеться пряма «гаряча» телефонна лінія!

17 січня 2019  року з 09.00  до 12.00 год. відбудеться пряма «гаряча» телефонна лінія - на запитання громадян відповідатиме голова районної державної адміністрації Коцемір Олександр Анатолійович
тел. 2-12-55    моб.+380963231371 (приймальня)




Календарь
Травень 2019
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
Зодіак: Близнюки
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
© Віньковецька районна державна адміністрація