Результати пошуку

 

 




 

УВАГА! УВАГА! УВАГА!
УЧАСНИКАМ КОНКУРСУ «КРАЩИЙ ДЕРЖАВНИЙ СЛУЖБОВЕЦЬ»!

     Онлайн-тестування на знання Конституції України та законодавства про державну службу  відбудеться 19 квітня 2018 року о 14 годині. Конкурс буде проводитись за  адресою: смт. Віньківці, вул. Соборної України, буд 15, ІІІ поверх, каб. № 304

Оргкомітет

Студент працює: чи має він право на податкову соціальну пільгу

        Податкова соціальна пільга застосовується до доходу, нарахованого на користь платника податку протягом звітного податкового місяця як заробітна плата (інші прирівняні до неї відповідно до законодавства виплати, компенсації та винагороди), якщо його розмір не перевищує суми, що дорівнює розміру місячного прожиткового мінімуму, діючого для працездатної особи на 1 січня звітного податкового року, помноженого на 1,4 та округленого до найближчих 10 гривень.
Законом України "Про Державний бюджет України на 2018 рік" від 07.12.2017 року № 2246 V-ІІІ, з 1 січня 2018 року прожитковий мінімум для працездатної особи (в розрахунку на місяць) установлено в розмірі 1762 грн. Отже розмір доходу (заробітної плати), що дає право на податкову соціальну пільгу у 2018 році, становить 2470 грн. на місяць (1762 грн. х 1,4).      Студент має право на зменшення суми загального місячного оподатковуваного доходу, отримуваного від одного роботодавця у вигляді заробітної плати, на суму податкової соціальної пільги у розмірі 150% суми пільги, яка визначена п.п. 169.1 ст. 169 Податкового кодексу ( у 2018 році – 1321,5 грн.).
При цьому, якщо студент, отримує стипендію з бюджету, то податкова соціальна пільга до заробітної плати не застосовується. Отже у разі, якщо студент, який не отримує стипендію та одночасно з навчанням працює та одержує заробітну плату, то у 2018 році він має право на застосування податкової соціальної пільги у розмірі 1321,5 грн., за умови, що розмір його заробітної плати на місяць не перевищує 2470 гривень.
При цьому студент повинен надати працедавцю довідку з навчального закладу про те, що він там навчається та не одержує стипендію з бюджету. Зазначена норма визначена п.п. 169.1.3 і п.п. 169.2.3 ст. 169 Податкового кодексу України.

Віньковецьке відділення  Кам’янець-Подільскої ОДПІ

Обсяг доходу перевищив 1 млн. грн. - придбайте касовий апарат

        Відповідно до пункту 296.10 статті 296  Податкового кодексу України, у разі перевищення платниками єдиного податку – фізичними особами, в календарному році обсягу доходу понад 1000000 гривень застосування реєстраторів розрахункових операцій (РРО) є обов'язковим.
Застосування РРО розпочинається з першого числа першого місяця кварталу, наступного за виникненням такого перевищення, та  продовжується в усіх наступних податкових періодах протягом реєстрації суб'єкта господарювання як платника єдиного податку.
Норми п. 296.10 ПКУ не поширено на платників єдиного податку, які здійснюють реалізацію технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту. затверджено постановою Кабінету Міністрів України  від 16.03.2017 р. № 231, які застосовують РРО не залежно від обсягу отриманого доходу.
Нагадаємо, що відповідно статті 292 ПКУ, для фізичної особи - підприємця - платника єдиного податку доходом є дохід, отриманий протягом податкового (звітного) періоду в грошовій формі (готівковій та/або безготівковій),  матеріальній або нематеріальній формі, визначеній п. 292.3 ст.292 ПКУ, тобто включається   вартість  безоплатно отриманих протягом звітного періоду товарів (робіт, послуг), (пункт 292.1статті 292 Податкового кодексу України).
Водночас у разі здійснення розрахунків за реалізовані товари (надані послуги) лише в безготівковій формі шляхом перерахування покупцем коштів із поточного рахунка на поточний рахунок  підприємця  або внесення покупцем коштів до банку для подальшого їх перерахування на поточний рахунок підприємця, потреби у використанні РРО не виникає.

Віньковецьке відділення  Кам’янець-Подільскої ОДПІ

Спадщину та дарунок від нерезидента, далеких родичів та знайомих слід задекларувати до 1 травня 2018 року

     Громадяни, які у 2017 році отримали спадщину (дарунок) від родичів першого та другого ступеня споріднення, не зобов’язані подавати декларацію і сплачувати податок з суми отриманої спадщини (дарунка).
Нагадаємо, що членами сім’ї фізичної особи відповідно до ступеня споріднення вважаються:
-    перший ступень споріднення – батьки фізичної особи, її чоловік або дружина, діти такої фізичної особи, у тому числі усиновлені;
-    другий ступень споріднення - рідні брати та сестри фізичної особи, її баба та дід з боку матері і з боку батька, онуки.
Громадяни, які отримали спадщину від інших (більш далеких) родичів, а також від просто знайомих,  мають з вказаної суми спадщини (дарунка) сплатити податок на доходи фізичних осіб за ставкою 5 відсотків та військовий збір за ставкою 1,5 відсотка.
Громадяни, які отримали спадщину (дарунок) від нерезидента, незалежно від ступеня споріднення, зобов’язані подати декларацію про майновий стан і доходи та сплати з вказаної суми спадщини (дарунка) податок на доходи фізичних осіб за ставкою 18 відсотків та військовий збір за ставкою 1,5 відсотка.
Одночасно повідомляємо, що громадяни, які отримали спадщину (дарунок) не від членів сім’ї першого та другого ступеня споріднення та від нерезидентів зобов’язані подати податкову декларація про майновий стан і доходи за 2017 рік  у строк до 1 травня 2018 року, до контролюючого  органу за місцем податкової адреси громадянина (тимчасового проживання) та самостійно сплати податок та збір до 1 серпня 2018 року.

Віньковецьке відділення  Кам’янець-Подільскої ОДПІ

Незавершене будівництво не являється об’єктом оподаткування

     Платниками податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, згідно підпункту 266.1.1 пункту 266.1 статті 266 Податкового кодексу України (далі-ПКУ)  - є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які є власниками об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості.
        Об'єктом оподаткування згідно підпункту 266.2.1 пункту 266.2 статті 266 ПКУ - є об'єкт житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його частка.
       Підпунктом 266.2.2 пункту 266.2 статті 266 ПКУ визначено перелік об'єктів нерухомості, які не є об'єктами оподаткування, до яких віднесена житлова нерухомість непридатна для проживання, у тому числі у зв'язку з аварійним станом, визнана такою згідно з рішенням сільської, селищної, міської ради або ради об'єднаної територіальної громади, що створена згідно із законом та перспективним планом формування територій громад.
       У відповідності до статті 1 Закону України від 5 червня 2003 року N 898-IV "Про іпотеку" об'єкт незавершеного будівництва - це об'єкт будівництва, на який видано дозвіл на будівництво, понесені витрати на його спорудження та не прийнятий в експлуатацію відповідно до законодавства.
      Проте після завершення будівництва, введення в експлуатацію і придбання права власності на окремий об'єкт нерухомого майна (житловій нерухомості) незалежно від кількості секцій групи житлових будинків, які визначені як об'єкт незавершеного будівництва, виникне обов'язок обчислити податок, подати декларацію до контролюючого органу та перерахувати податкове зобов'язання до бюджету.
       Зазначимо, що юридична особа - платник податку,  подає декларацію впродовж 30 календарних днів з дня виникнення права власності на такий об'єкт, а податок сплачується починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об'єкт.
       У разі переходу права власності на об'єкт оподаткування від одного власника до іншого впродовж календарного року податок обчислюється для попереднього власника за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому він втратив право власності на зазначений  об'єкт оподаткування, а для нового власника - починаючи з місяця, в якому виникло право власності. Контролюючий орган  надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності (підпункти 266.8.1. та 266.8.2  пункту 266.8. статті 266).

Віньковецьке відділення  Кам’янець-Подільскої ОДПІ

Орендодавці декларують  отримані доходи за попередній рік

     Хочемо  відмітити, що з кожним роком свідомість наших громадян,  щодо сплати податків, безперечно  зростає.  Фізичні особи, які мають наміри займатись підприємницькою діяльністю, реєструються в органах влади  як фізичні особи -  підприємці  та автоматично   стають платниками податків та зборів. Значну кількість становлять підприємці, які обліковуються в Віньковецькому відділенні Кам’янець-Поділь
Звертаємо  увагу  громадян  на те, якщо здача  в оренду власної нерухомості не носить постійний   характер, в такому випадку громадяни можуть іншим шляхом  узаконити отриманий дохід -  шляхом декларування доходів  з відповідною  сплатою до бюджету податку  на доходи фізичних осіб.
Нагадуємо, що декларація про майновий стан і доходи подається до контролюючого органу за місцем податкової адреси  до 1 травня 2018 року.
Податківцями здійснюється постійний контроль в межах своїх повноважень за дотриманням громадянами свого конституційного обов’язку щодо декларування отриманих доходів.

Віньковецьке відділення  Кам’янець-Подільскої ОДПІ

Орендодавці декларують  отримані доходи за попередній рік

     Хочемо  відмітити, що з кожним роком свідомість наших громадян,  щодо сплати податків, безперечно  зростає.  Фізичні особи, які мають наміри займатись підприємницькою діяльністю, реєструються в органах влади  як фізичні особи -  підприємці  та автоматично   стають платниками податків та зборів. Значну кількість становлять підприємці, які обліковуються в Віньковецькому відділенні Кам’янець-Подільській ОДПІ, за видом діяльності «здача в оренду власного  нерухомого майна». 
Але, на жаль,  ще не всі громадяни нашого міста  розуміють необхідність сплати податків з отриманих доходів.  Враховуючи  специфіку нашого міста, зокрема - туристичну привабливість, велику кількість навчальних закладів,  то і  кількість громадян, які займаються зазначеним видом діяльності  повинна бути значно більшою.
Звертаємо  увагу  громадян  на те, якщо здача  в оренду власної нерухомості не носить постійний   характер, в такому випадку громадяни можуть іншим шляхом  узаконити отриманий дохід -  шляхом декларування доходів  з відповідною  сплатою до бюджету податку  на доходи фізичних осіб.
Нагадуємо, що декларація про майновий стан і доходи подається до контролюючого органу за місцем податкової адреси  до 1 травня 2018 року.
Податківцями здійснюється постійний контроль в межах своїх повноважень за дотриманням громадянами свого конституційного обов’язку щодо декларування отриманих доходів.

Віньковецьке відділення  Кам’янець-Подільскої ОДПІ

Особливості оподаткування земельних паїв

     Спеціальні норми, які стосуються оподаткування саме доходу від надання нерухомості в оренду (суборенду), житловий найм (піднайм), містяться в п. 170.1 Податкового кодексу України, відповідно до якого податковим агентом платника податку – орендодавця щодо його доходу від надання в оренду земельної ділянки сільгосппризначення, земельної частки (паю), майнового паю є орендар (пп. 170.1.1 ПК). Доходи від надання в оренду земельної ділянки сільгосппризначення, земельної частки (паю) оподатковуються податковим агентом під час їх нарахування (виплати) за ставкою, визначеною п. 167.1 ПК, тобто 18 %.
Обов’язкове подання податкової декларації про майновий стан і доходи (далі – Декларація) громадянами виникає, зокрема, у разі отримання у 2017 році доходів від оренди майна фізичної особи, в тому числі оренди земельного паю, якщо орендар є фізичною особою, яка не є суб’єктом господарювання. Тобто, власник земельного паю (орендодавець) повинен самостійно нараховувати та сплачувати в бюджет податок, якщо орендарем є фізична особа, яка не є суб’єктом господарювання.
Громадяни, які самостійно обробляють земельні ділянки, надані їм у розмірах, встановлених Земельним кодексом України для ведення особистого селянського господарства, та земельні частки (паї), виділені в натурі (на місцевості), сукупний розмір яких перевищує 2 гектари, повинні декларувати дохід від продажу власної сільськогосподарської продукції (ставка податку на доходи фізичних осіб - 18 відсотків).
Крім того, з суми орендної плати за земельну ділянку (пай) сплачується також військовий збір за ставкою 1,5 відсотка.
Нагадаємо:
деклараційна  кампанія 2018 року  триває до 01 травня 2018 року.
Детальніше про порядок декларування за посиланням: http://sfs.gov.ua/deklaruvannya-dohodiv-gromadyan/poryadok-deklaruvannya-dohodiv-gromadya/

Віньковецьке відділення  Кам’янець-Подільскої ОДПІ

Детально про податкову  соціальну  пільгу

     Що таке податкова   соціальна пільга  (далі –ПСП)
Податкова соціальна пільга дає можливість зменшити базу обкладання податком на доходи фізичних осіб. Застосовується пільга виключно до  зарплатних виплат.
Хто має право на ПСП
            На загальну соцпільгу мають право всі працівники-резиденти, зарплата яких не перевищує місячного прожиткового  мінімуму працездатної особи станом на 1 січня звітного року  помноженого на 1,4 і округленого до найближчих 10 грн. У 2018 році ПСП застосовують, якщо зарплата працівника не перевищує 2470 грн. Для одного з батьків, який користується соцпільгою у зв’язку з утриманням кількох дітей, дітей-інвалідів або зі  статусом одинокої матері  (батька, удови, удівця, опікуна, піклувальника),  граничну суму зарплати збільшують кратно до кількості дітей.
           Загальна пільга в поточному році становить  50% розміру  прожиткового мінімуму для працездатної особи  (у розрахунку на місяць), установленому  на 1 січня звітного податкового року,  в поточному році  податкова соціальна пільга надається в розмірі  – 881,00 грн., (п.п. 169.1.1.  п.169.1. ст..169 Податкового кодексу України).
           Які обмеження в застосуванні ПСП          
           Не застосовують соціальну пільгу в таких випадках:

  • до інших доходів, ніж зарплата;
  • якщо сума зарплатних виплат фізичної особі за місяць перевищує граничну суму;
  • до зарплати, якщо працівник у цьому місяці одержував також доходи у вигляді стипендії, грошового або майнового (речового) забезпечення учнів, студентів, аспірантів, ординаторів, військовослужбовців, що виплачуються з бюджету;
  • до доходу фізичних осіб від підприємницької та незалежної професійної діяльності.

     Що необхідно для застосування соціальної пільги
Для отримання пільги наймана особа зобов’язана надати роботодавцю заяву. Застосовується пільга з дня  одержання заяви та інших документів до всієї зарплати, яка нарахована за місяць.  Що  стосується доходів держслужбовців,  до них  соцпільгу застосовують автоматично, без подання заяви. Але щоб скористатися підвищеною пільгою, їм також потрібно подати відповідні документи.
Звертаємо Вашу увагу на те, що подавати щорічно заяву на застосування пільги не потрібно. Без нової заяви не обійтися тільки в тому випадку, коли змінилася підстава для надання пільги, тобто якщо працівник має право на підвищену соцпільгу, а саме:

  • який утримує двох чи більше дітей віком до 18 років  — у розрахунку на кожну таку дитину 100% пільги  (881 грн.);
  • на податкову соціальну пільгу у розмірі, що дорівнює 150 відсоткам суми пільги (1321,50 грн.).

     На застосування 150% суми пільги має право платник податку, який:
а) є одинокою матір'ю (батьком), вдовою (вдівцем) або опікуном, піклувальником - у розрахунку на кожну дитину віком до 18 років;
б) утримує дитину-інваліда - у розрахунку на кожну таку дитину віком до 18 років;
в) є особою, віднесеною законом до першої або другої категорій осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, включаючи осіб, нагороджених грамотами Президії Верховної Ради УРСР у зв'язку з їх участю в ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи;
г) є учнем, студентом, аспірантом, ординатором, ад'юнктом;
ґ) є інвалідом I або II групи, у тому числі з дитинства, крім інвалідів, що утримують  дитину-інваліда;
д) є особою, якій присуджено довічну стипендію як громадянину, що зазнав переслідувань за правозахисну діяльність, включаючи журналістів;
е) є учасником бойових дій на території інших країн у період після Другої світової війни, на якого поширюється дія Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту", крім осіб, що визначені  у пункті «б» підпункту 169.1.4 пункту 169.1.статті 169 Податкового кодексу України.
Співробітник який  має право на соцпільгу за декількома підставами, до його доходу застосовують тільки одну соцпільгу - найбільшу (за наявності заяви від працівника та необхідних документів).
Якщо документ, що  підтверджує право на підвищену пільгу, втратив чинність, працівник втрачає право на таку пільгу.

Віньковецьке відділення  Кам’янець-Подільскої ОДПІ

Оголошення!

     Шановні віньківчани та гості селища! Запрошуємо вас на районне свято Великодня «Христос Воскрес! Воістину Воскрес!»
Свято відбудеться 10 квітня 2018 року в приміщенні районного Будинку культури.
Початок бо 11:00 год.
Ласкаво просимо!

Оргкомітет

ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБА ІНФОРМУЄ
До відома жителів області

    Головне управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій області створено відповідно до постанови КМУ від 10.09.2014р. № 442 «Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади» та діє на підставі «Положення про Головне управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій області», затвердженого наказом Держпродспоживслужби України від 21.07.2017 р. № 580.
Головне управління відповідно до покладених на нього завдань забезпечує реалізацію державної політики, а саме:

  • У галузі ветеринарної медицини та безпечності харчових продуктів;
  • У сфері державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства;
  • У сферах карантину та захисту рослин;
  • У сфері насінництва та розсадництва;
  • У сфері нагляду (контролю) у системі інженерно-технічного забезпечення агропромислового комплексу;
  • У сфері здійснення державного нагляду (контролю) за дотриманням законодавства про захист прав споживачів;
  • У сфері здійснення державного ринкового та метрологічного нагляду
  • У сфері дотримання вимог щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін;

Повноваження Головного управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій області поширюються на території Хмельницької області.

У разі виникнення питань, які належать до компетенції Головного управління звертайтесь за контактними даними:

Головнеуправління Держпродспоживслужби
в Хмельницькій області

 

Відділ безпечності харчових продуктів

Відділ державного контролю

Відділ організації протиепізоотичної роботи

29000, м. Хмельницький,
вул. Шевченка, 53
тел. (0382)65-07-34
info@consumerhm.gov.ua

тел. (0382)65-75-04
food.safety@consumerhm.gov.ua
тел. (0382)65-75-04
state.control@consumerhm.gov.ua
тел. (0382)65-08-18
antiepizootic@consumerhm.gov.ua

Управління державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства

29000, м. Хмельницький,
вул. Пилипчука, 55
тел. (0382)72-07-07
hmdses@gudseshm.gov.ua

Відділ карантину рослин
Відділ фітосанітарних заходів на кордоні
Відділ контролю за обігом засобів захисту рослин
Відділ прогнозування, фітосанітарної діагностики та аналізу ризиків

29000, м. Хмельницький,
вул. Купріна, 48
тел. (0382) 67-15-25
fito2016hm@ukr.net

Відділ контролю в сфері насінництва та розсадництва

29000, м. Хмельницький,
вул. Староміська, 9
тел. (0382)72-06-27
seed&seedling@consumerhm.gov.ua

Відділ захисту споживачів
Відділ ринкового та метрологічного нагляду

 Сектор контролю за регульованими цінами

29000, м. Хмельницький,
вул. Грушевського, 87
тел. (0382)79-51-55,
факс (0382)76-29-29,
info@zps.gov.ua, price.regulation@consumerhm.gov.ua

Сектор реєстрації сільськогосподарської техніки

29000, м. Хмельницький,
вул. Свободи, 70, каб.203 
techvision@consumerhm.gov.ua
32400, м. Дунаївці,
вул. 1-гоТравня, 1
32600, смт. Нова -Ушиця,
вул. Подільська, 17, кімн.403

Також можете звернутись до підпорядкованих структурних підрозділів Головного управління, які знаходяться по районах:

Білогірське районне управління

30200, смт. Білогір’я, вул. Підгорянська, 19
тел. (03841)2-17-93
bilogirya.vet@gmail.com

Віньковецьке районне управління

32500, смт. Віньківці, вул. Відродження, 48
тел. (03846) 2-16-74
dpss@i.ua

Волочиське районне управління

31200, м. Волочиськ, вул. Копачівська, 5
тел. (03845)4-19-93
volveterina@ukr.net

Городоцьке районне управління

32000, м.Городок, вул. Чайковського, 2
тел. (03851) 3-18-22
derjprodspoj_gorodok@ukr.net

Деражнянське районне управління

32200, м. Деражня, вул. Промислова, 26
тел. (03856)3-00-02
derupr@consumerhm.gov.ua

Дунаєвецьке районне управління

32400, м. Дунаївці,вул.МТС, 27
тел. (03858) 3-11-69
vetlikdyn@gmail.com

Ізяславське районне управління

30300, м.Ізяслав, вул. Острізька, 21
тел. (03852)4-11-62
vetmediz@ukr.net

Кам'янець-Подільське міськрайонне управління

32300, м. Кам’янець-Подільський,
вул.Нігинське шосе, 30а
тел. (03849) 4-14-14
аnna-lyamina2014 @gmail.com

Красилівське районне управління

31000, м.Красилів, вул.Булаєнка, 29
тел. (03855)4-30-93
uvmkras@gmail.com

Летичівське районне управління

31500, смт. Летичів, вул.Горького,16
тел. (03857)-9-15-40
vetlet@ukr.net

Новоушицьке районне управління

32600, смт. Нова - Ушиця, вул. Ветеринарна, 16
тел. (03847)-2-13-79
vetmuch@meta.ua

Полонське районне управління

30500, м. Полонне, вул. Князя Романа, 9
тел. (0382) 3-47-20
polvet@ukrpost.ua
rpoveda123polvet@qmail.com

Славутське районне управління

30070, Славутський район,
с. Улашанівка, вул. Ганнопільське шосе, 4
тел. (03842) 7-04-86
slavuprvet@meta.ua

Старокостянтинівське міськрайонне управління

31100, м. Старокостянтинів, вул. 1Травня, 26
тел. (03854)4-21-44
vdcc-starokost@i.ua
upr.vm.starokos@ukr.net

Старосинявське районне управління

31400, смт Стара Синява, вул. Толстого, 17
тел. 03850) 2-04-52
stsinvet@ukr.net

Теофіпольське районне управління

30600, смт Теофіполь
вул..Небесної Сотні,63
тел. (03844) 3-14-75
uprteowetmed@ukr.net

Хмельницьке районне управління

31336, Хмельницький район,
с.Шаровечка, вул.Львівське шосе, 2
тел. (0382)67-22-98
xmrayvet@ukr.net

Чемеровецьке районне управління

31600, смт.Чемерівці, вул.Пушкіна, 19
тел.(0259)-9-28-62
chemconsumer18@gmail.com

Шепетівське районне управління

30400, м. Шепетівка,
вул. Героїв Небесної Сотні, 94
vetshep12@gmail.com

Ярмолинецьке районне управління

32100, смт. Ярмолинці, вул. Пушкіна, 65
тел.(03853) 2-16-94
yarmvetmed@gmail.com

Хмельницьке міське управління

29000, м. Хмельницький, вул. Чорновола, 176/1
тел. (0382)64-31-07
uvmkhmel@gmail.com

Конкурс грантів «Підтримка регіонального діалогу в пенсійній реформі»

    Інститут економічних досліджень та політичних консультацій  у співпраці з «Європейською правдою», в рамках проекту «Просування реформ в регіони», який фінансується Європейським Союзом в рамках програми  «Підтримка громадянського суспільства в Україні» та Міжнародним фондом «Відродження» оголошує спеціалізований конкурс грантів «Підтримка регіонального діалогу в пенсійній реформі»
Мета конкурсу – посилення залучення організацій громадянського суспільства до процесів публічного діалогу з органами влади щодо питань реалізації пенсійної реформи.
Проекти, подані на спеціалізований конкурс «Підтримка регіонального діалогу в пенсійній реформі», мають бути спрямовані на активізацію громадського обговорення з зацікавленими сторонами впровадження закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій» від 3 жовтня 2017 р. та публічного діалогу з органами влади щодо їх реалізації в одній чи декількох з наступних областей: Волинська, Закарпатська, Івано-Франківська, Львівська, Рівненська, Тернопільська, Хмельницька, Чернівецька або Херсонська області.
Проекти, подані на конкурс, мають передбачати:
- проведення аналізу неформальної зайнятості населення регіону та кількості трудових мігрантів, виявлення вразливих місцевих громад з великою кількістю осіб передпенсійного віку із недостатнім страховим стажем для нарахування пенсії,
- проведення оцінки стану обізнаності населення із недостатнім стажем виявлених вразливих громад щодо можливої затримки отримання пенсій,
- проведення порівняльної оцінки ефективності місцевих соціальних програм, місцевих пільг та допомог, виявлення кращих практик,
- аналіз реалізації пенсійної реформи на регіональному рівні, виявлення «вузьких» місць та «підводних каменів» реформи,
- діалог з зацікавленими сторонами впровадження пенсійної реформи через проведення презентаційних заходів і публічних обговорень результатів дослідження,
- розробку рекомендацій щодо реалізації пенсійної реформи в одній чи декількох з наступних областей: Волинська, Закарпатська, Івано-Франківська, Львівська, Рівненська, Тернопільська, Хмельницька, Чернівецька або Херсонська області.
До участі у конкурсі запрошуються неприбуткові організації громадянського суспільства, які мають:
• статус неприбутковості та офіційно зареєстровані в Україні не менше 1 року;
• спроможність впроваджувати грантові проекти та звітуватися за ними (включаючи фінансове звітування);
• запланували у бюджетах своїх проектів участь одного (двох) представників своєї організації у кожній з 2-денних конференцій, які припадають на період виконання проекту (перелік і дати запланованих конференцій див. нижче).
Досвід практичної роботи у сфері запропонованого проекту буде конкурентною перевагою. Вітається здійснення проектної діяльності у співпраці з іншими регіональними громадськими організаціями, організаціями аналітичного, експертного спрямування, ЗМІ.
Програма не надає грантів політичним партіям, релігійним громадам та пов’язаним із ними ОГС.
Деталі за посиланням: http://www.ier.com.ua/ua/Grants?pid=5865

Увага!

     Публічне представлення головним розпорядником коштів інформації про використання бюджетних коштів за бюджетними програмами буде проводитися 14 березня 2018 року о 10:00 у залі засідань райдержадміністрації

Розпорядження голови райдержадміністрації від 01.03.2018р. № 133/2018-р «Про внесення змін до розпорядження голови районної державної адміністрації від 11 січня 2018 року № 20/2018-р»

02.03.2018

Увага!  Конкурс  «Кращий державний службовець»

     Національним агентством  України з питань державної служби оголошено проведення щорічного Всеукраїнського конкурсу «Кращий державний службовець» в 2018 році (окреме доручення Голови НАДС від 23 лютого 2018 року № 11/0/8-18).
Державні службовці, бажаючі взяти участь у Конкурсі, подають документи до організаційного комітету з проведення  І туру Конкурсу (каб. 316 райдержадміністрації) до 20 березня 2018 року.
Запрошуємо до участі в Конкурсі у номінації «Кращий керівник», держслужбовців категорії «Б» зі стажем роботи держслужби не менше 3 роки, з них не менше 1 року на керівній посаді. У номінації «Кращий спеціаліст», держслужбовців категорії «В» зі стажем роботи держслужби не менше  2 роки.
У конкурсі можуть брати участь державні службовці, які не мають дисциплінарних стягнень.

Оргкомітет

28.02.2018

Увага!

      Оголошується конкурс на заміщення вакантної посади – начальника відділу з питань організації надання адміністративних послуг райдержадміністрації. Прохання до усіх бажаючих взяти участь у конкурсі подавати документи відповідно умов проведення конкурсу. Детальна інформація за телефоном  вказаним в умовах конкурсу або каб.316 райдержадміністрації. Документи подаються  в відділ організаційно-кадрової роботи каб.316, вул. Соборної України, буд.15, смт. Віньківці.
Особи, бажаючі взяти участь у конкурсі подають електронну декларацію за 2017 рік та після заповнення її в електронному варіанті, роздруковують та подають в паперовому вигляді разом з іншими документами відповідно до умов конкурсу.
Конкурс проводиться відповідно до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року №246 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 18 серпня 2017 року № 648).

28.02.2018

Публічний звіт голови Віньковецької районної державної адміністрації

      23 лютого 2018 року о 10.00 годині за адресою: смт Віньківці, вул.Соборної України, 15, у  залі засідань райдержадміністрації відбудеться публічний звіт голови Віньковецької районної державної адміністрації В.Б.Лелюка.
Регламент проведення публічного звіту:
10:00 – 10:30  –  звіт про результати роботи за 2017 рік;
10:30 – 11:00  – запитання та відповіді.
Контактна особа з питань проведення заходу:  начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації О.С.Пуківська (контактний телефон 2-12-55, email: vinadm@vin-km.gov.ua).

ПУБЛІЧНИЙ ЗВІТ за 2017 рік голови Віньковецької районної державної адміністрації Лелюка Віталія Борисовича

16.02.2018

Деражнянське відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Хмельницькій області інформує

     Відповідно до Закону України “Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування “ № 1105 від 23.09.1999  та Положення  про Деражнянське відділення,  покладено на Деражнянське  відділення   завдання  щодо реалізації  державної політики у сферах  соціального  страхування  від нещасного випадку  на виробництві та профзахворювання, які спричинили  втрату працездатності,у зв’язку з тимчасовою  втратою працездатності,медичного страхування та забезпечення  дотримання вимог чинного законодавства у цих сферах на території Деражнянського  та  Віньковецьких  районів  Хмельницької області .
      З метою  інформування  населення  щодо дій у разі  настання  нещасного випадку на виробництві  повідомляємо наступну інформацію.
     У разі настання нещасного випадку безпосередній керівник робіт зобов’язаний :
- терміново організувати надання першої невідкладної допомоги потерпілому, забезпечити у разі потреби його доставку до лікувально-профілактичного закладу;
-  негайно  повідомити  роботодавця  про  те,  що  сталося;
- зберегти до прибуття комісії з розслідування (спеціального розслідування) нещасного випадку обстановку на робочому місці та машини, механізми, обладнання, устаткування (далі - устаткування) у такому стані, в якому вони були на момент настання нещасного випадку (якщо це не загрожує життю чи здоров’ю інших працівників і не призведе до більш тяжких наслідків та порушення виробничих процесів), а також вжити заходів до недопущення подібних нещасних випадків.
     В свою чергу роботодавець, одержавши повідомлення про нещасний випадок, зобов’язаний:
  - протягом однієї години передати з використанням засобів зв’язку та протягом доби на паперовому носії повідомлення про нещасний випадок Деражнянському відділенню управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Хмельницькій області ;
 - зробити запит до лікувального закладу про характер і тяжкість ушкодження   
 потерпілого ;
 - протягом доби наказом утворити комісію з розслідування нещасного випадку у    
 складі не менш як три особи та організувати проведення розслідування.  Також,  
роботодавець зобов’язаний створити належні умови для роботи комісії .
 Комісія зобов’язана протягом трьох робочих днів з моменту її утворення:
   - обстежити місце настання нещасного випадку, одержати письмові пояснення потерпілого, якщо це можливо, опитати осіб - свідків нещасного випадку та   
   причетних до нього осіб;
   - визначити відповідність умов праці та її безпеки вимогам законодавства про охорону праці;
   - з’ясувати обставини і причини настання нещасного випадку;
   - вивчити первинну медичну документацію ;
   - визначити, пов’язаний чи не пов’язаний нещасний випадок з виробництвом;
   - установити осіб, які допустили порушення вимог законодавства про охорону праці, а також розробити план заходів щодо запобігання подібним нещасним випадкам;
     - скласти у п’яти примірниках акт проведення розслідування нещасного випадку за  формою Н-5 та акт про нещасний випадок, пов’язаний з виробництвом; за формою Н-1 (у разі, коли нещасний випадок визнано таким, що пов’язаний з виробництвом) і передати їх роботодавцеві для затвердження;
    - видати наказ про результати розслідування нещасного випадку.
   Акти за формою Н-5 і Н-1 підписуються головою та всіма членами комісії. У разі незгоди із змістом акта член комісії підписує його з відміткою про наявність окремої думки, яку викладає письмово і додає до акта за формою Н-5 як його невід’ємну частину.
   Строк розслідування може бути продовжений за письмовим погодженням з територіальним органом управління Держпраці у Хмельницькій області за місцезнаходженням підприємства.
   У разі коли нещасний випадок визнаний комісією таким, що не пов’язаний з виробництвом, складається лише акт за формою Н-5.
   Нещасні випадки реєструються у Журналі реєстрації осіб, що потерпіли від нещасних випадків на виробництві за встановленою формою.
   Про груповий нещасний випадок, нещасний випадок із смертельним наслідком, нещасний випадок, що спричинив тяжкі наслідки, випадок смерті  або зникнення працівника під час виконання трудових (посадових) обов’язків роботодавець зобов’язаний протягом однієї години повідомити з використанням засобів зв’язку та протягом трьох годин подати на паперовому носії  повідомлення   про нещасний  випадок  за встановленою формою:
   - територіальному органові  управління Держпраці у Хмельницькій області  за місцезнаходженням підприємства;
  - Деражнянському відділенню управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Хмельницькій області  за місцезнаходженням  підприємства.

    При  виникненні питань, що стосуються  загальнообов’язкового  державного соціального страхування необхідно звертатись за адресою: м. Деражня, вул.  Подільська 1, телефон начальника відділення  2-10-78, тел..факс, 2-19-86.

 

Про затвердження тарифів на водопостачання, водовідведення та утилізацію твердих побутових відходів


Календарь
Квітень 2018
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
Зодіак: Тілець
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
© Віньковецька районна державна адміністрація
2017 рік