Результати пошуку

 

 




 

До уваги платників ПДВ!

       Державна фіскальна служба України повідомляє, що відповідно до вимог пункту 74.2 статті 74 глави 7 розділу II Податкового кодексу України (далі - ІЖУ) з 1 липня 2017 року функціонує система автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - СМКОР).
Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та Вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Критерії) затверджено наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 № 567, зареєстрованим у Мін’юсті 16.06.2017 за № 753/30621 (далі - наказ № 567).
Оцінка ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування (далі - ПН/РК) в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) здійснюється ДФС шляхом проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності ПН/РК цим Критеріям (далі - Моніторинг).
У разі якщо за результатами Моніторингу визначено, що ПН/РК відповідає умовам, визначеним пунктом 6 Критеріїв, реєстрація такої ПН/РК зупиняється відповідно до вимог пункту 201.16 статті 201 ПКУ.
У разі зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) першу квитанцію з повідомленням про зупинення реєстрації такої ПН/РК та виявлені помилки та пропонується надати достатні для прийняття рішення про реєстрацію
ПН/РК в ЄРПН відповідно до п.п. «в» п.п. 201.16.1 п. 201.16 ст. 201 ПКУ, вичерпний перелік яких встановлено наказом № 567, та/або Таблицю даних платника податків (далі - Таблиця), яка передбачена пунктом 4 цього наказу.
Пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН, платник податку має право подати до контролюючого органу за основним місцем обліку такого платника податку протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов’язання, відображеного у такій ПН/РК.
Пояснення подається у вигляді Повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим ПН/РК за формою І(Р) 1312601 (далі - Повідомлення).
Повідомлення формується окремо по кожній ПН/РК, реєстрацію якої зупинено в ЄРПН. До Повідомлення додаються копії документів у вигляді окремих додатків за формою І(Р)1360101 у форматі РОР (розмір кожного додатка не повинен перевищувати 2 Мб).
Таблиця даних платника податку подається за формою 1(Р) 1312301 згідно з додатком до Критеріїв, що відображає специфіку господарської діяльності.
При заповненні Таблиці необхідно заповнювати вид економічної діяльності відповідно до Класифікатора видів економічної діяльності (КВЕД ДК 009:2010), код товару згідно з УКТ ЗЕД, код послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДК 016-2010).
Звертаємо увагу, що подаючи Таблицю відповідно до виду економічної діяльності необхідно обов’язково зазначити коди товарів згідно з УКТ ЗЕД/послуг згідно з Державним класифікатором продукції послуг (ДК 016-2010), що на постійній основі таким платником постачаються (виготовляються), а також платник може зазначити коди товарів/послуг, які ним придбаються (отримуються) для їх виготовлення.
Електронні формати Повідомлення та додатка до нього розміщені на офіційному веб-порталі ДФС у розділі «Електронна звітність»/Платникам податків про електронну звітність/інформаційно-аналітичне забезпечення/Реєстр електронних форм податкових документів.
Для формування Повідомлення в електронному вигляді платник податків самостійно на власний розсуд може обрати будь-яке програмне забезпечення, яке формує вихідний файл відповідно до затвердженого формату (стандарту).
Повідомлення з додатками може бути сформоване та надіслане через особистий кабінет електронного сервісу «Електронний кабінет платника» (режим «Ведення звітності»), вхід до якого здійснюється за адресою: саЬіпеізґз.^оу.иа, а також через офіційний веб-портал ДФС.
Підтвердженням про отримання Повідомлення є квитанція про доставку.
Протягом п’яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та документів, поданих відповідно до підпункту 201.16.2 пункту 201.16 статті 201 Кодексу, комісією ДФС приймається та надсилається платнику податку друга квитанція з повідомленням про результат обробки призупиненої ПН/РК та Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (друга квитанція).
Рішення про відмову у реєстрації ПН/РК в ЄРПН може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.
Порядок розгляду скарг на рішення комісії Державної фіскальної служби про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 04.07.2017 № 485, яка набрала чинності 14.07.2017.
Порядок визначає процедуру розгляду скарг на рішення комісії ДФС, яка приймає рішення про відмову у реєстрації ПН/РК в ЄРПН.
Скарги подаються платником податку на додану вартість до ДФС протягом 10 календарних днів після отримання ним рішення комісії ДФС про відмову у реєстрації ПН/РК в ЄРПН. У разі коли останній день строку припадає на вихідний або святковий день, останнім днем такого строку вважається перший робочий день, що настає за вихідним або святковим днем.
За результатами розгляду скарги комісія з питань розгляду скарг приймає одне з таких рішень:
задовольняє скаргу та скасовує рішення комісії ДФС; залишає скаргу без задоволення та рішення комісії ДФС без змін.
Якщо вмотивоване рішення щодо скарги не надсилається платнику податку протягом строку, визначеного пунктом 56.23 статті 56 ПКУ, така скарга вважається повністю задоволеною на користь платника податку з дня, що настає за останнім днем зазначеного строку.
Задоволення скарги є підставою для реєстрації ПН/РК в ЄРПН, зазначених у скарзі, з урахуванням вимог пункту 2001.3 статті 200 ПКУ.
У зв’язку із великою кількістю запитів та скарг від платників щодо роботи СМКОР зобов’язуємо керівників Головних управлінь в областях та м. Києві, Офісу великих платників податків ДФС:
В.о. Голови                                                                                    М.В. Продан

10.08.2017

Увага!

         Оголошується конкурс на заміщення вакантних  посад – головного спеціаліста–юрисконсульта управління соціального захисту населення райдержадміністрації  .
Прохання до усіх бажаючих взяти участь у конкурсі подавати документи відповідно умов проведення конкурсу. Детальна інформація за телефоном,  вказаним в умовах конкурсу. Документи подаються  в відділ бухгалтерського обліку та звітності каб.114, вул. Соборної України, буд.15, смт. Віньківці.

Особи, бажаючі взяти участь у конкурсі подають електронну декларацію за 2016 рік.

Докладніше…

14.07.2017

До уваги платників ПДВ!

        Міністерством фінансів України затверджено наказ від 13 червня 2017 року N 567 «Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних»
Відповідно до даного наказу платникам ПДВ ДФСУ затвердила Перелік кодів товарів згідно з УКТ ЗЕД, які застосовуються для здійснення автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування Критеріями оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН.
Його застосовуватимуть під час моніторингу документів за наступними критеріями: обсяг постачання товарів, вказаних у податковій накладній (ПН), у 1,5 раза більший за величину, що дорівнює залишку різниці обсягу постачання такого товару/послуг, зазначеного в ПН, зареєстрованих з 01.01.17 р. у ЄРПН, та обсягу придбання на митній території України та/або ввезення на неї відповідного товару, зазначеного в зареєстрованих із 01.01.17 р. ПН, і переваження в такому залишку товарів із кодами згідно з УКТ ЗЕД (які визначаються ДФС), більше 75% загального такого залишку та відсутність товару/послуг, зазначеного в поданій на реєстрацію ПН, в інформації, поданій платником, як товару/послуг, що на постійній основі постачається (виготовляється).

13.07.2017

Увага!

        Віньковецьке об’єднане управління Пенсійного фонду України  Хмельницької області оголошує  конкурс на заміщення вакантних посад: головного спеціаліста сектору адміністрування, супроводження інформаційних систем, електронних реєстрів та захисту інформації — постійно (робоче місце Віньківці), провідного спеціаліста сектору адміністрування, супроводження інформаційних систем, електронних реєстрів та захисту інформації — постійно (робоче місце Нова Ушиця).
Для участі у конкурсі запрошуються особи, які мають повну вищу  технічну, юридичну освіту і можуть забезпечити належний рівень функціонування технічних засобів та систем програмного забезпечення.
Кандидати на заміщення вакантних посад проходять конкурс.
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі: 1) копія паспорта громадянина України; 2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі; 3) письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки; 4) копія (копії) документа (документів) про освіту; 5) заповнена особова картка встановленого зразка; 6) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік (підтвердження щодо подання декларації з Єдиного державного реєстру декларацій та роздруковану електронну з урахуванням вимог статті 45 Закону України „Про запобігання корупції”); 7) посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою.
Термін подання документів до 14.07.2017 включно.
Додаткова інформація щодо порядку проведення конкурсу, основних функціональних обов’язків та оплати праці надається за адресою: смт. Віньківці, вул. Лесі Українки 1а, управління Пенсійного фонду України у Віньковецькому районі. Тел. 2 14 85.

03.07.2017

Увага!

         Оголошується конкурс на заміщення вакантної посади – державної служби категорії “В” - головного спеціаліста відділу житлово-комунального господарства, архітектури та цивільного захисту населення Віньковецької районної державної адміністрації Хмельницької області.
Прохання до усіх бажаючих взяти участь у конкурсі подавати документи відповідно умов проведення конкурсу. Детальна інформація за телефоном, вказаним в умовах конкурсу. Документи подаються в відділ організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації каб. 316, вул. Соборної України, буд.15, смт. Віньківці.
Особи, бажаючі взяти участь у конкурсі подають електронну декларацію за 2016 рік.

Докладніше…

14.06.2017

До уваги представників інститутів громадянського суспільства!
ПОВІДОМЛЕННЯ
ініціативної робочої групи з підготовки установчих зборівгромадської ради при Віньковецькій райдержадміністрації

     Оголошується проведення установчих зборів з формування нового складу громадської ради при Віньковецькій райдержадміністрації, які відбудуться 08.08.2017р. о 10.00 год. за адресою: смт Віньківці, вул. Соборної України, 15, Будинок рад, зал засідань (ІІ поверх).
Порядок денний:

  • Інформація ініціативної групи про підготовку до установчих зборів.
  • Обрання робочих органів зборів (лічильна комісія, голова зборів, секретар).
  • Проведення виборів до громадської ради на основі рейтингового голосування.

Порядок подання заяв:

  • заява у довільній формі (адресована до ініціативної групи), підписана уповноваженою особою керівного органу інституту громадянського суспільства;
  • рішення про делегування представника інституту громадянського суспільства для участі в установчих зборах, який одночасно є кандидатом на обрання до складу громадської ради;
  • біографічна довідка делегованого представника інституту громадянського суспільства (обов’язково вказати номер мобільного телефону та електронну адресу);
  • копія виписки з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій та витяг із статуту (положення) інституту громадянського суспільства щодо цілей і завдань його діяльності, засвідчені в установленому порядку;
  • інформація про отримання інститутом громадянського суспільства як володільцем бази персональних даних його членів згоди делегованого ним представника на обробку його персональних даних;
  • інформація про результати діяльності інституту громадянського суспільства протягом року до дня подання заяви (у разі, коли інститут громадянського суспільства працює менше року, – за період діяльності);
  • відомості про місцезнаходження та адресу електронної пошти інституту громадянського суспільства, номер контактного телефону.

Більш детальна інформація міститься у Типовому положенні про громадську раду при райдержадміністрації, що затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 03.11.2010 року № 996 «Про забезпечення участі громадськості у формуванні та реалізації державної політики» (http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/996-2010-п).
Відомості про склад ініціативної групи розміщено на офіційному веб-сайті райдержадміністрації у рубриці «Громадська рада при райдержадміністрації».
Заяви приймаються ініціативною групою з 08:30 до 12.00 07 липня 2017 року включно (крім вихідних днів) за адресою: смт Віньківці, вул. Соборної України, 15, Будинок рад, к. 314.
Відповідальна особа – Б.Харкалюк.
Контактні дані: тел. 2-12-55; e-mail: vinadm@vin-km.gov.ua.

Увага!  Конкурс  «Кращий державний службовець»

До відома учасників конкурсу “Кращий державний службовець»! 
І тур Конкурсу відбудеться 25 квітня 2017 року о 14.00 год. у залі райдержадміністрації,  2-й поверх.

Бажаємо учасникам конкурсу успіхів у підвищенні кваліфікації!

Оргкомітет

Увага!  Конкурс  «Кращий державний службовець»

Національним агентством  України з питань державної служби оголошено проведення щорічного Всеукраїнського конкурсу «Кращий державний службовець» в 2017 році (окреме доручення Голови НАДС від 10 березня 2017 року № 8/0/8-17).
Державні службовці, бажаючі взяти участь у Конкурсі подають документи до організаційного комітету з проведення  І туру Конкурсу (каб. 316) до 28 березня 2017 року.
Запрошуємо до участі в Конкурсі у номінації «Кращий керівник» держслужбовців зі стажем роботи держслужби не менше 3 роки, з них не менше 1 року на керівній посаді. У номінації «Кращий спеціаліст», держслужбовців зі стажем роботи держслужби не менше  2 роки.

ОГОЛОШЕННЯ

Запрошуємо усіх працюючих та інших громадян району, які найближчим часом планують звернутися  з питань призначення пенсії, взяти участь у  занятті "Школа майбутнього пенсіонера", яке відбудеться 29 березня 2017 року в 11-й годині в Віньковецькому секторі обслуговування громадян Новоушицького об'єднаного управління Пенсійного фонду України Хмельницької області за адресою: смт Віньківці, вул. Лесі Українки, 1А, каб 309.

Інформує Новоушицьке об'єднане управління Пенсійного фонду України
Останні зміни в пенсійному законодавстві

  • Прожитковий мінімум для осіб, які втратили працездатність, становить 1 247 грн, з  01.05.2017- 1 312 грн, з 01.12.2017  - 1 373 грн.
  • Максимальна величина бази нарахування єдиного внеску: з 01.01.2017 -       40 000 грн, з 01.05.2017 - 42 100 грн, з 01.12.2017- 44 050 грн
  • Мінімальний страховий внесок у 2017 році складатиме  704 грн. на місяць (3200 грн х 22 відсотки)
  • Продовжено особливий порядок виплати пенсії працюючим пенсіонерам, який діяв у 2016 році.

Водночас, запроваджено новий порядок виплати пенсії окремим категоріям працюючих пенсіонерів.
Виплата пенсії особам,  працюючим:

    • на посадах судових експертів, службовцям Національного банку у період роботи у Національному банку, на посаді помічника-консультанта народного депутата України (крім інвалідів I та II груп, інвалідів війни III групи та учасників бойових дій, осіб, на яких поширюється дія пункту 1 статті 10 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»),
    • в органах місцевого самоврядування посадовими особами місцевого самоврядування (крім інвалідів I та II груп, інвалідів війни III групи та учасників бойових дій, осіб, на яких поширюється дія пункту 1 статті 10 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», та осіб, на яких поширюється дія Закону України «Про статус ветеранів військової служби, ветеранів органів внутрішніх справ, ветеранів Національної поліції і деяких інших осіб та їх соціальний захист»), здійснюється у такому порядку: пенсії виплачуються в розмірі 85 відсотків призначеного розміру, але не менше 150 % мінімальної пенсії незалежно від закону, згідно якого їм призначена пенсія.

Виплата пенсій, призначених особам,  на яких поширюється дія Закону України "Про статус ветеранів військової служби, ветеранів органів внутрішніх справ, ветеранів Національної поліції і деяких інших осіб та їх соціальний захист",  відповідно до законів України «Про державну службу» та  «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» в період роботи на посадах державної служби, визначених Законом України від 10 грудня 2015 року № 889-VIII «Про державну службу», а також на посадах та на умовах, передбачених законами України «Про прокуратуру», «Про судоустрій і статус суддів», а також виплата пенсії іншим особам, яким пенсія призначена згідно законодавства, у період служби в органах місцевого самоврядування здійснюється  в повному обсязі.
Особливий порядок виплати пенсії у 2017 році не застосовується до осіб, які проходять військову службу або перебувають на посадах у Національній поліції України.

  • По 31 грудня 2017 року максимальний розмір пенсії не може перевищувати 10 740 грн.
  • Розмір пенсії, яка є базою для оподаткування є пенсія, що перевищує 12 470 грн. на місяць.
  • З 06.02.2017 право дострокового виходу на пенсію за віком після досягнення чоловіками 55 років, жінками – 50 років та за наявності страхового стажу не менше 25 років у чоловіків і не менше 20 років у жінок надано окремим категоріям осіб у зв’язку з участю в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, перебуванням в районах антитерористичної операції у період її проведення, а у разі загибелі (смерті) таких осіб - членам їх сімей.

УВАГА ВСІМ!!!
Віньковецький районний військовий комісаріат
запрошує усіх бажаючих, вступити до
ВИЩИХ ВІЙСЬКОВИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
Збройних Сил України!!!

Переваги навчання в ВВНЗ:

  • Повністю безкоштовне навчання
  • Під час навчання виплачується стипендія (250-300 грн)
  • Безкоштовне забезпечення житлом під час навчання
  • Для дівчат - можливість проживання (з 1 курсу в гуртожитку 3-4 людини в кімнаті, душ в кімнаті, є кухня). Після закінчення ВНЗ дівчата проходять службу на офіцерських посадах.
  • Повне забезпечення побутових умов під час навчання (баня, душові кабіни в казармі та гуртожитку).
  • Під час навчання надається дві відпустки: Зимова (2 тижні) та Літня (1 місяць).
  • Отримання сучасної престижної спеціальності рівня БАКАЛАВР ,МАГІСТР, яка актуальна в цивільному житті (тобто видається диплом державного зразка за яким ви можете працювати по цивільній професії , в разі не бажання проходити військову службу)
  • Отримання диплому європейського рівня.
  • Повне забезпечення речовим майном (одяг та взуття) за рахунок Держави.
  • Безкоштовне 3-х разове харчування.
  • Безкоштовне медичне забезпечення та лікування.
  • Стовідсоткове забезпечення проходження практики та стажування.
  • Стовідсоткове працевлаштування після закінчення навчального закладу.
  • Високий рівень заробітної плати після закінчення ВНЗ (Наприклад грошове забезпечення у лейтенанта від 10000 грн.
  • Під час навчання курсанти виконують вправи із стрільби вогнепальної зброї (пістолет, автомат, гранатомет, кулемет та ін.) з виїздом на полігон і стрільбище.
  • У ВАС є можливість подати документи в ВІЙСЬКОВИЙ вуз та ЦИВІЛЬНИЙ ОДНОЧАСНО.

ПЕРЕЛІК ВІЙСЬКОВИХ ВУЗІВ

Харківський університет Повітряних Сил імені Івана Кожедуба м. Харків

Веб-сайт www. hups.mil.gov.ua

Здійснює підготовку офіцерів для Повітряних Сил та військ протиповітряної оборони Сухопутних військ — фахівців з автоматизованих систем управління військами та озброєнням, радіоелектронних комплексів та систем озброєння, комплексів та систем бортового обладнання військових літаків, аеродромно-технічного забезпечення польотів авіації, інженерно-авіаційної служби, військових льотчиків, штурманів, офіцерів бойового управління авіацією; офіцерів — фахівців з електротехнічних систем та систем електроспоживання, метрологів, фахівців з виховної роботи у підрозділах (військових частинах).

Академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного м. Львів

Веб-сайт www.asv.gov.ua 

Здійснює підготовку офіцерів: командного фаху — для підрозділів танкових, механізованих військ Сухопутних військ та інженерних військ; командного та інженерного фахів — для підрозділів ракетних військ і артилерії; фахівців культурно-виховної, просвітницької роботи та організації дозвілля у військах (силах), з виховної роботи у підрозділах (військових частинах).

Військова академія (м. Одеса)

Веб-сайт: . www.vaodesa.org.ua 

Здійснює підготовку офіцерів: командного фаху — для підрозділів високомобільних десантних військ, військової розвідки та спеціального призначення;військових фахівців з продовольчого та речового забезпечення, забезпечення ракетним паливом, пальним та мастильними матеріалами, з експлуатації та ремонту ракетно-артилерійського озброєння, боєприпасів, зі зберігання вибухових пристроїв, освітлювальних та сигнальних засобів, з експлуатації автомобільної техніки військ, з фізичної підготовки та спорту у військах (силах).

Військовий інститут Київського національного університету імені Тараса Шевченка м. Київ

Веб-сайт: . www.mil.univ.kiev.ua 

Здійснює підготовку офіцерів з інформаційно-пропагандистського та розвідувально-інформаційного забезпечення діяльності військ (сил), військових журналістів, військових перекладачів, військових фінансистів, фахівців з юрисконсультської роботи, міжнародної інформації та управління діями топогеодезичних і навігаційних підрозділів військ (сил).

Військовий інститут телекомунікацій та інформатизації м. Київ

Веб-сайт: . http.//viti.kpi.ua 

Здійснює підготовку офіцерів: фахівців командного та інженерного фахів з систем і комплексів військового електрозв’язку і радіозв’язку, фахівців з організації та технологій безпеки інформації у кібернетичному просторі, програмного забезпечення, інформаційної боротьби у комп’ютеризованих системах імережах спеціального призначення, інтелектуальних систем та технологій підтримки прийняття рішень органами управління, технологій кібернетичного захисту інформаційних, комп’ютерних та телекомунікаційних систем, автоматизованих систем управління військами і озброєнням, інформаційних управляючих систем та технологій.

Житомирський військовий інститут імені С.П. Корольова м. Житомир

Веб-сайт: www.zvir.zt.ua 

Здійснює підготовку офіцерів: фахівців з радіоелектронних комплексів та систем озброєння і техніки спеціального призначення та спеціального радіозв’язку, засобів радіоелектронної боротьби, технічного захисту інформації та спеціального контролю, автоматизованої обробки інформації, роботизованих систем спеціального призначення.

Факультет військової підготовки Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут»

Веб-сайт www.kharkiv.edu/fvp 

Здійснює підготовку офіцерів:фахівців з радіаційного, хімічного, біологічного захисту та екологічної безпеки військ та фахівців танкових військ інженерного профілю.

Факультет військово-морських сил Одеської національної морської академії м. Одеса

Веб-сайт  www.avms.org.ua

Здійснює підготовку офіцерів для Військово-Морських Сил — фахівців з судноводіння, експлуатації суднових енергетичних установок, радіоелектронних комплексів та систем озброєння і техніки, комплексів та систем корабельного та берегового озброєння Військово-Морських Сил, пошуково-рятувальних, водолазних та аварійних робіт на морі, з виховної та соціально-психологічної роботи на кораблях Військово-Морських Сил.

Національна академія Національної гвардії України м. Харків

Веб-сайт: http://avv.gov.ua

Здійснює підготовку: «Управління діями підрозділів»;«Управління діями підрозділів із засобами військового зв’язку»; «Управління діями підрозділів спеціального призначення» «Автомобілі і автомобільне господарство» та «Озброєння і військова техніка» управління тиловим забезпеченням Національної гвардії України .


Всі бажаючі вступити до ВИЩИХ ВІЙСЬКОВИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ та отримати більш детальнішу інформацію, повинні звернутись до Віньковецького районного військового комісаріату за адресою: смт. Віньківці, вул. Відродження, 11. Телефони: 21-4-35, 0979830652, 0967313940

ПЕРЕЛІК документів навчальної справи кандидата

Для оформлення особової справи кандидата на навчання за державним замовленням вступники з числа осіб, які не є військовослужбовцями подають заяву до військового комісаріату за місцем проживання (з 01 січня по 01червня року вступу)

У заяві (рапорті) вказується:
- військове звання(для військовослужбовців);
- прізвище, ім'я, по батькові;
- займана посада (для військовослужбовців);
- рік, місяць і день народження;
- освіта;
- обраний напрям підготовки;
- форма навчання – денна (або заочна для військовослужбовців);
- перелік конкурсних предметів, з яких вступник зареєструвався для проходження зовнішнього незалежного оцінювання (якщо така реєстрація була);
- адреса місця проживання, контактний номер телефону.

До заяви (рапорту) додається:

1. Довідка про результати спеціальної перевірки (наказ Міністра оборони України від 10 квітня 2009 року № 170 зі змінами))
2. Копія документа державного зразка про раніше здобутий освітній освітньо-кваліфікаційний рівень та додатка до нього;
3. Автобіографія, в якій вказується поштовий індекс, адреса місця проживання та номер телефону, а також поштовий індекс та адреса військової частини, де військовослужбовець проходить службу;
4. Характеристика з останнього місця навчання (служби);
5. Картка професійного відбору;
6. Копія службової картки (для військовослужбовців);
7. Витяг з послужного списку(для військовослужбовців);
8. Копія контракту про проходження військової служби (для військовослужбовців);
9. Копія свідоцтва про народження;
10. Копія паспорта (1-а, 2-а сторінки та місце реєстрації);
11. Посвідчення про приписку (військовій квиток);
12. Шість кольорових фотокарток (без головного убору, розміром 3x4 см);
13. Копії документів, які встановлюють право на пільги відповідно до чинного законодавства та вказані в Правилах прийому;
14. Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду;
15. Довідка про відсутність судимості;
16. Два поштових конверти з марками.

Медичні документи:

1. Картка медичного огляду кандидата на навчання у ВВНЗ (додаток 12 до Положення про військово-лікарську експертизу в ЗС України, затвердженого наказом Міністра оборони України від 14 серпня 2008 року № 402 (зі змінами) та кандидати на навчання у ВВНЗ, які бажають навчатися за льотними спеціальностями та за спеціальністью оператор УПР додатково надають картку медичного огляду того, хто вступає у ВВНЗ, який здійснює підготовку льотного складу та операторів УПР (додаток 20 до Положення про військово-лікарську експертизу в ЗС України, затвердженого наказом Міністра оборони України від 14 серпня 2008 року № 402 (зі змінами);
2. Крім того, кандидати з числа цивільних осіб додатково направляють:
а) оригінал медичної картки амбулаторного хворого (форма МОЗ України № 025);
б) сертифікати про проходження профілактичного наркологічного огляду (облікова форма МОЗ України № 140/о);
в) довідка про проведення попереднього та періодичного психіатричних оглядів (облікова форма МОЗ України № 122-2/о);
г) довідки з протитуберкульозного та шкірно-венерологічного диспансерів (кабінетів);
д) результати проведених медичних досліджень;
3. Військовослужбовці додатково направляють медичну книжку встановленого зразка, службову та медичну характеристики.
Для вступу до ВНЗ необхідно здати 3 вступних іспиту (в залежності від вибраної спеціальності навчання) та нормативи з фізичної підготовленості також сертифікати ЗНО мінімальна кількість балів, для допуску до участі у конкурсі від 100 до 130 балів ЗНО в залежності від вузу та напрямку підготовки .

До відома підприємств, організацій, установ та населення району!

З метою досягнення позитивних результатів з впровадження енергозберігаючих технологій, успішного виконання заходів, передбачених обласною Програмою «Підвищення енергоефективності Хмельницької області на 2017 – 2020 роки» редакційна колегія науково-технічного журналу «Енергозбереження Поділля» звертається до Вас з пропозицією щодо передплати журналу на 2017 рік.
Журнал є добрим помічником не лише керівникові і спеціалісту-енергетику, а й тим, хто у тій чи іншій мірі причетний до забезпечення виконання заходів та програм енергозбереження, використання паливно-енергетичних ресурсів і сприяє ефективному використанню енергоресурсів.

м.Хмельницький, вул. Свободи, 36, тел/факс (0382) 72-07-36, 65-76-23, e-mail: cnti@ic.km.ua

До відома громадськості району!

  На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2007 року №1333«Про Премію Кабінету Міністрів України за особливі досягнення молоді у розбудові України(зі змінами),  органи місцевого самоврядування, громадські об’єднання, які не мають статусу всеукраїнських, відокремлені підрозділи всеукраїнських громадських об’єднань, благодійні організації, а також  місцеві засоби масової інформації мають можливість подання Міністерству молоді та спорту України у термін до 1 березня 2017 року пропозицій щодо кандидатів на присудження Премії.
    Документи кандидатів мають бути оформлені в установленому порядку.

    Додаткова інформація щодо організаційного забезпечення присудження Премії за телефоном (044)287-24-57 (відділ регіональної молодіжної політики та підтримки ініціатив молоді департаменту молодіжної  політики Міністерства молоді та спорту України).

Публічний звіт голови Віньковецької районної державної адміністрації

    Відповідно до статті 45 Закону України від 10.12.2015 № 889-VІІI «Про державну службу», наказу Національного агентства України з питань державної служби від 20.12.2016 № 277:
23 лютого 2017 року о 12:00 в залі засідань районної державної адміністрації відбудеться публічний звіт голови Віньковецької районної державної адміністрації Лелюка Віталія Борисовича за результатами роботи райдержадміністрації у 2016 році.
Регламент заходу:
12:00-12.45 – оприлюднення публічного звіту голови райдержадміністрації Лелюка В.Б.
12:45-13:15 – запитання та відповіді.
Запрошуються представники громадських рад, громадських об’єднань, організацій роботодавців, професійних спілок, некомерційних організацій, експертів відповідних галузей і засобів масової інформації.
Відповідальний структурний підрозділ: відділ організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації.
Контактна особа: Пуківська О.С начальник відділу, тел.:(03846) 21255,
e-mail: vinadm@vin-km.gov.ua

  ПУБЛІЧНИЙ ЗВІТ за 2016 рік голови Віньковецької районної державної адміністрації Лелюка Віталія Борисовича.

До відома власників землі та землекористувачів

     Відділ Держгеокадастру  у Віньковецькому районі Хмельницької області  доводить до відома   лист  Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру.  На виконання пункту 289.3  статті 289 Податкового кодексу України Держгеокадастр  повідомляє. 
     За інформацією Державної служби статистики України,  індекс споживчих цін за 2016 рік становив 112,4%.
Відповідно до пункту 8 підрозділу 6 Перехідних положень Податкового кодексу України  (в редакції Закону України  від 20.12.2016  №1791-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України  щодо  забезпечення  збалансованості  бюджетних надходжень  у 2017 році»)  встановлено, що індекс  споживчих цін за 2016  рік,  що використовується  для визначення коефіцієнта  індексації  нормативної  грошової оцінки  земель, застосовується із  значенням: для сільськогосподарських  угідь (ріллі,  багаторічних насаджень, сіножатей, пасовищ  та перелогів) – 100  відсотків;   для земель  несільськогосподарського призначення   - 106 відсотків. 
    Коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель застосовується кумулятивно залежно від дати проведення нормативної грошової оцінки земель.  Коефіцієнти  індексації нормативної грошової оцінки земель становлять: 1996 рік - 1,703, 1997 рік – 1,059, 1998 рік – 1,006, 1999 рік – 1,127, 2000 рік – 1,182, 2001 рік – 1,02, 2005 рік - 1,035, 2007 рік – 1,028, 2008 рік – 1,152, 2009 рік – 1,059, 2010 рік – 1,0, 2011 рік – 1,0, 2012 рік – 1,0, 2013 рік – 1,0, 2014 рік – 1,249, 2015 рік – 1,433 (крім сільськогосподарських угідь)  та 1,2 для сільськогосподарських угідь (ріллі. Багаторічних насаджень, сіножатей, пасовищ та перелогів).  Нормативна  грошова  оцінка земель за 2002, 2003, 2004 та 2006 роки не індексувалася.  

    Враховуючи викладене, значення коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки сільськогосподарських угідь (ріллі, багаторічних насаджень, сіножатей, пасовищ та перелогів) за 2016 рік становить 1,0,  для земель несільськогосподарського призначення  - 1,06.

Відділ Держгеокадастру у Віньковецькому районі

До відома власників землі та землекористувачів

     Відділ  Держгеокадастру  у  Віньковецькому  районі  Хмельницької  області доводить до відома  «Порядок  використання  Державної  геодезичної референцної  системи  координат  УСК-2000  при здійсненні робіт із землеустрою, затверджений наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 02.12.2016р. №509».

Відділ Держгеокадастру у Віньковецькому районі

Внесені зміни до Закону України «Про безоплатну правову допомогу» в частині розширення кола осіб, які мають право на безоплатну вторинну правову допомогу!

Суттєво змінилися підходи до визначення рівня малозабезпеченості:
Особа матиме право на безоплатну вторинну правову допомогу, якщо її дохід не перевищує двох прожиткових мінімумів;
Враховуватиметься середньомісячний дохід особи, яка звертається за допомогою, а не середньомісячний сукупний дохід сім’ї, як це було дотепер.
Насамперед це стосується:
Внутрішньо переміщених осіб;
Осіб, які звернулися із заявою про взяття їх на облік як внутрішньо переміщених осіб;
Осіб, які перебувають під юрисдикцією України і звернулися для отримання статусу особи , на яку поширюється дія Закону України «про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»
Крім того Безоплатну вторинну правову допомогу ветеранам війни, у тому числі учасникам бойових дій, іншим особам на яких поширюється дія Закону України «про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», надаватиметься не лише з питань їх соціального захисту, як це було до прийняття зазначених змін, а з будь-яких інших питань.

Віньковецьке бюро правової допомоги
смт. Віньківці вул. Котляревського 29
Тел. (03846) 21-5-51
Е: vinkovetske@legalaid.km.ua
режим роботи: пн.-пт: 9:00-18:00;
сб, нд: вихідні дні

ДО ВІДОМА РОБОТОДАВЦІВ

Дотримання вимог щодо збереження архівних документів
Основні вимоги до первинних та зведених документів, які є обов’язковими до виконання для всіх господарюючих суб’єктів, викладені у Законі України №996-XIV від 16.07.1999р. «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» та Наказі Міністерства фінансів України №88 від 24.05.1995р. «Про затвердження Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку».
Первинні документи - це документи, створені у письмовій або електронній формі, що фіксують та підтверджують господарські операції, включаючи розпорядження та дозволи адміністрації (власника) на їх проведення (п.2.1. Наказу).
Записи у первинних документах, облікових регістрах повинні здійснюватися тільки у темному кольорі чорнилом, пастою кулькових ручок, за допомогою друкарських машинок, принтерів, засобів механізації та іншими засобами, які б забезпечили збереження цих записів протягом установленого строку зберігання документів та запобігли внесенню несанкціонованих і непомітних виправлень (п.2.10 Наказу).
Підприємство вживає всіх необхідних заходів для запобігання несанкціонованому та непомітному виправленню записів у первинних документах і регістрах бухгалтерського обліку та забезпечує їх належне зберігання протягом встановленого строку (п.7 Закону).
Первинні документи та облікові регістри, що пройшли обробку, бухгалтерські звіти і баланси підлягають обов'язковій передачі до архіву підприємства, установи, повинні зберігатися в бухгалтерії у спеціальних приміщеннях або зачинених шафах під відповідальністю осіб, уповноважених головним бухгалтером. Бланки суворої звітності повинні зберігатися в сейфах, металевих шафах або спеціальних приміщеннях, що забезпечують їх схоронність. Первинні документи, облікові регістри та бухгалтерська звітність, створені у формі електронного документа, повинні зберігатися на електронних носіях інформації у формі, що дає змогу перевірити їх цілісність на цих носіях, та протягом строку, що не повинен бути меншим від строку, встановленого для відповідних документів на папері. Строк зберігання первинних документів, облікових регістрів, бухгалтерської та іншої звітності в архіві підприємства, установи визначається згідно з нормативно-правовим актом з питань визначення строків зберігання документів, затвердженим центральним органом виконавчої влади у сфері архівної справи і діловодства. Зберігання первинних документів та облікових регістрів, що пройшли обробку і були підставою для складання звітності, а також бухгалтерських звітів і балансів, оформлення і передачу їх до архіву забезпечує головний бухгалтер підприємства, установи. У разі пропажі або знищення первинних документів, облікових регістрів і звітів керівник підприємства, установи письмово повідомляє про це правоохоронні органи та наказом призначає комісію для встановлення переліку відсутніх документів та розслідування причин їх пропажі або знищення (п.6.1 – 6.10 Наказу).

Роз'яснення Новоушицького об'єднаного управління Пенсійного фонду України Хмельницької області

Новорічно-різдвяні заходи відділу культури райдержадміністрації

Дата

Час

Захід

Відповідальні

Запрошені

01.01.2017 р.

02:00

Новорічна ніч

РБК

Жителі району

З 03 по 06.01.2017 р.

10:00

Новорічний мікс (театралізоване дійство для дітей)

РБК

Діти шкіл району

13.01.2017 р.

10:00

Районний фестиваль «Колядуймо разом»

Заклади культури клубного типу

РБК, сільські працівники

 


Календарь
Серпень 2017
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
Зодіак: Лев
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
© Віньковецька районна державна адміністрація
2017 рік